'oživi me'

Nekadašnja kraljica svijeta podržala humanitarnu akciju u Rijeci

Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
Foto: Nel Pavletić
oživi me
13.10.2014.
u 15:34
Protekle subote se u riječkom Zapadnom trgovačkom centru održalo predstavljanje kampanje 'Oživi me ' gdje su u edukaciji o jednostavnim postupcima oživljavanja na lutkama osim brojnih građana sudjelovale i poznate osobe iz javnog i društvenog života grada Rijeke...
Pogledaj originalni članak

Protekle subote se u riječkom Zapadnom trgovačkom centru održalo predstavljanje kampanje 'Oživi me' gdje su u edukaciji o jednostavnim postupcima oživljavanja na lutkama osim brojnih građana sudjelovale i poznate osobe iz javnog i društvenog života grada Rijeke. Voditeljica riječkog predstavljanja kampanje bila je Marijana Batinić, koja je ujedno i ambasadorica kampanje, dok su kampanju još podržali – Daniela Mihalić Gračan, Olivera Baljak – glumica riječkog HNK, vaterpolisti Primorja - Ivan Krapić i Duje Peroš , Andrej Babić te zamjenik riječkog gradonačelnika, Miroslav Matešić.

Kampanja 'Oživi me' je nacionalna javnozdravstvena kampanja kojom se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Nositelj kampanje je Zaklada Hrvatska kuća srca osnovana od Grada Zagreba radi promicanja i unapređenja kardiovaskularnog zdravlja. Suorganizatori kampanje su Hrvatsko kardiološko društvo sa stručnom potporom te Udruga StEPP čiji su članovi, mladi liječnici i studenti Medicinskog fakulteta u Zagrebu osmislili ovu kampanju koju će provoditi diljem Hrvatske.

Podršku projektu su dali Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dok je Grad Zagreb pokrovitelj cijele kampanje. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.

Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srčanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za čak 2 - 3 puta. Sljedećeg vikenda, u subotu 18. listopada održat će se educiranje građana Zagreba na Cvjetnom trgu, a 25. listopada na rasporedu je Osijek.

Foto: Nel Pavletić

>>Anamarija Asanović i Saša Martinović pozivaju: Oživi me

>>Duje Čop pokrenuo prvu hot spot lokaciju kampanje 'Oživi me'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.