Vremena su teška što se novca tiče čak i za najveću američku sportsku instituciju, veliko finale profesionalne lige američkog nogometa - Super Bowl. Najgledaniji sportski događaj u SAD-u tradicionalno je bio veliki mamac za oglašivače, koji nisu žalili novca da baš tijekom Super Bowla predstave nove oglase i započnu nove velike reklamne kampanje. Reklame koje se prikazuju tijekom NFL-finala toliko su atraktivne da oni gledatelji koji su Super Bowl snimili na svojim digitalnim videorekorderima često sam nogomet na brzinu premotaju, a svaku reklamu pažljivo pogledaju.
Ove godine je, recimo, Audi platio šest milijuna dolara za poluminutni spot s Jasonom Stathamom u glavnoj ulozi, koji će premijerno biti prikazan tijekom 43. Super Bowla. No, na svakoga velikog potrošača poput Audija dolazi mnogo više nekada rastrošnih oglašivača koje je ekonomska kriza prisilila na stezanje remena, poput General Motorsa ili FedExa. Prošle godine je 42. Super Bowl prenosio Fox, koji je tražio 2,7 milijuna dolara za pola minute, a ovogodišnji prikazivač nogometnog finala, NBC, povećao je cijenu za 11 posto, na tri milijuna dolara – koje nisu mogli dobiti.
Dick Ebersol, šef sportskog programa na NBC-u, priznao je da je po cijeni od tri milijuna dolara za pola minute prodano samo 12 od ukupno 67 reklamnih "mjesta". Preostala mjesta prodana su po manjoj cijeni – "dva milijuna i nešto" – a u četvrtak, samo tri dana prije nedjeljnog finala, četiri mjesta za spotove još su slobodna, tj. neprodana.