najgledaniji sadržaj

Objavljeni podaci o gledanosti Dore: Spektakl je pratilo gotovo milijun ljudi!

Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zagreb: Baby Lasagna je ovogodišnji pobjednik Dore i predstavljat će Hrvatsku na Eurosongu
26.02.2024.
u 16:37
Osim što je Hrvatska podigla se na drugo mjesto za favorita pobjednika Eurosonga na eurovizijskim kladionicama, rastu i pregledi na YouTubeu što se tiče njegovih nastupa.
Pogledaj originalni članak

Prijenos Dore, izbora hrvatskog predstavnika na ovogodišnjem Eurosongu kojega je Hrvatska radiotelevizija sinoć prenosila na svom Prvom programu (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama s gledanošću od 24,04 posto AMR-a. Pokazuju to podaci tvrtke AdScanner na uzorku od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava u Republici Hrvatskoj, objavio je HRT.

O iznimno velikom zanimanju javnosti za ovaj HRT-ov spektakl govori i podatak da je Doru, na kojoj je pobijedio Baby Lasagna sa pjesmom “Rim Tim Tagi Dim” pratilo čak polovica svih onih koji su u tom terminu bili pred svojim malim ekranima, te je SHR iznosio 50,2 posto.

VEZANI ČLANCI

Dora je također ostvarila i veliko zanimanje na društvenim mrežama, pa je tako finalna večer Dore putem HRT-ovog YouTube kanala ostvarila gotovo 140.000 ulaza. Pobjednički nastup Baby Lasagne na istome je kanalu imao gotovo 116.000 ulaza.

Podsjetimo, osim što je Hrvatska podigla se na drugo mjesto za favorita pobjednika Eurosonga na eurovizijskim kladionicama, rastu i pregledi na YouTubeu što se tiče njegovih nastupa. 

Službeni YouTube kanal Eurosonga objavio je pobjednički nastup Baby Lasagne u finalu Dore i u nekoliko sati prikupio je više od 100 tisuća pregleda te je trenutno osmi u trendingu na toj platformi. Fanovi prestižnog natjecanja izrazili su oduševljenje u komentarima: - "Hvala ti, Zsa Zsa, spasila si Hrvatsku", "Savršena priča o autsajderu", "Baby Lasagna će Malmo pretvoriti u MEOWmo" - dio je komentara ispod videa. 

Foto: HRT Screenshot
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: HRT screenshot
Foto: Screenshot HRT
Foto: Screenshot HRT
Foto: RENATO BRANĐOLICA / HRT
Foto: RENATO BRANĐOLICA / HRT
Foto: Dario Njavro za HRT
Foto: Dario Njavro za HRT
Foto: Boris Ščitar
Foto: Boris Ščitar
Foto: HRT screenshot
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: Renato Branđolica
Foto: HRT screenshot

Na službenom YouTube kanalu Dore - hrvatskog izbora za pjesmu Eurovizije objavljeni su nastupi Baby Lasagne u drugoj polufinalnoj večeri, u finalu i pobjednički nastup. Ukupno svi nastupi broje preko 900 tisuća pregleda. Njegov nastup u polufinalu je također u YouTube trendingu i to na prvom mjestu. 

Podsjetimo, Baby Lasagna došao je na Doru kao prva zamjena nakon što je Zsa Zsa odustala od natjecanja, a nakon objave pjesme zaludio je sve obožavatelje Eurosonga. Nedugo nakon toga postao je favorit ovogodišnje Dore te je Hrvatska skočila na eurovizijskim kladionicama. Nakon objave pjesama 9. siječnja koje će se natjecati na Dori, Hrvatska je bila 32. na kladionicama i skočila je na 27. mjesto.

VIDEO Baby Lasagna u suzama: 'Jako je teško posvetiti pjesmu jednoj osobi, ali obitelj je najvažnija...'

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DU
Deleted user
07:44 27.02.2024.

Kako su brojili gledatelje?

BA
bariton55
16:55 26.02.2024.

Gledanost je bila prvenstveno zato što sa na programima HTV-a i ostalih programa nije moglo gledati ništa normalno.

SL
slavenZadravec
20:21 26.02.2024.

Gledanost je najbolji kriterij u popularnoj kulturi (uključujući sportske događaje, vijesti ...). Drugi kriterij je koliko su svi gledatelji zajedno spremni ukupno platiti za gledanje / pristup sadržaju.