Za manje od dva tjedna nova uspješnica Petra Graše “Moje zlato” preuzela je vodstvo na vrhu nacionalne top-ljestvice. Uz to, njegova pjesma “Uvik isti” na istoj je ljestvici čak 50 tjedana, što je čini “najizdržljivijom” pjesmom u hrvatskom eteru. Takav uspjeh splitskog glazbenika garniran je i s dva spota za pjesmu “Moje zlato”.
Naime, Petar Grašo je za taj singl snimio dva spota: prvi je “filmski” i malo provokativniji, u kojem je mladi redatelj Vojan Koceić (autor spotova za TBF i Hladno pivo) na intrigantan način dao vizualni identitet pjesmi stavljajući Grašu u ulogu “predmeta imaginacije” tri različite djevojke, od kojih svaka u mašti ima drukčija viđenja samog Graše. Rezultat je spot u kojem ima romantike, ali i scena koje odudaraju od konvencionalnih. Spot možete pogledati ovdje:
A neposredno nakon objave kako je Grašino “Moje zlato” već zasjelo na 1. mjesto nacionalne top-ljestvice, Grašo je svojim fanovima ponudio i drugi spot – integralnu i malo romantičniju verziju pjesme koja je u rekordnom vremenu, nakon premijerne izvedbe na X-faktoru, uz oduševljenje publike, a i samog žirija u samo nekoliko dana na Youtubu pogledana više od 250.000 puta – očito osvojila srca publike diljem regije. U toj integralnoj verziji spota Grašo je, kako kaže, želio ostati nasamo s pjesmom, a koja ga nedvojbeno vraća u sam vrh regionalne pop-scene. Taj spot pak možete pogledati ovdje:
Na taj način Grašo je, prema uzoru na velike svjetske bendove i izvođače, svojim fanovima ponudio na odabir čak dvije verzije spota i vizije pjesme. Pogledajte ih i izaberite koja će od njih postati oficijelnim spotom Petrove nove uspješnice “Moje zlato”!
>> Danijela Martinović objavila novi singl, tekst joj napisao Grašo
>> Danijela Martinović: Petar i ja se znamo jako posvađati, na krv i nož