Malo nas vremena dijeli od trenutka kada ćemo doznati tko su nominirani u osam kategorija za prestižnu Večernjakovu ružu. Uoči objave nominacija razgovarali smo s Petrom Perežom, članom informativne redakcije Nove TV i voditeljem njihova Dnevnika koji je prošle godine s kolegicom Rominom Knežević primio Večernjakovu ružu koju su im naši čitatelji dodijelili u kategoriji TV emisija godine.
Koliko ekipi Dnevnika znači ova medijska nagrada i posebno Ruža koju ste prošle godine primili?
Ovo je veliko priznanje cijeloj ekipi Dnevnika Nove TV koja se svaki dan trudi biti najbolja, a Večernjakova ruža dokazuje da to zaista jesu! To je iznimno priznanje koje stiže od gledatelja koji nas svaki dan ocjenjuju i iskazuju nam svoje povjerenje.
Koga biste voljeli vidjeti među nominiranima ove godine?
I sama nominacija veliko je priznanje svima koji svojim potpisom i djelom stoje iza određenog projekta ili emisije. Bit ću ponosan na sve kolege iz medijskog prostora koju će imati tu čast, a posebno na kolege s Nove TV.
Kako komentirate uvođenje nove kategorije – digitalnu Ruža u kojoj će nominirani biti iz online svijeta?
Jako zanimljiva kategorija koja se nametnula sama po sebi s obzirom na okolnosti posljednjih godina. Jedva čekam vidjeti tko su nominirani.
Što je, po vašem mišljenju, u medijskom smislu bio veliki izazov u 2021. godini?
Kao i uvijek, najteže je zadržati kvalitetu i povjerenje gledatelja. Nešto što se gradi mjesecima i godinama može nestati vrlo brzo. Još jedna godina globalne ostrašćenosti mnogima je bila sklizak teren.
Nadate li se da ćemo ovu Ružu i dodjelu u HNK dočekati u normalnom okruženju s punim gledalištem…
Želim da što prije skinemo maske, da korona nestane i da se vratimo onoj slobodi i bezbrižnosti uživanja na zajedničkim događajima kakvu smo imali prije. Ako bude sreće, možda se već ove godine okupimo u zagrebačkom HNK, u „starom normalnom“ gdje ćemo svi moći izgrliti i izljubiti dobitnike Večernjakove ruže i čvrsto im stisnuti ruku.
Emisija godina? Možda nekada. Danas su prodane duše i oni sami to znaju. Mislim u kontekstu gripe 19. Većina mainstream medija je kupljena i prodana, dvije ključne riječi - kupljen, prodan. Točka.