Za kampanju video 'Rewear It'

Pjevačica M.I.A. novo lice H&M-a: 'Želim inspirirati kupce da recikliraju svoju staru ili neželjenu odjeću'

Foto: Promo
H&M
Foto: Anto Magzan/Pixsell
H&M
08.04.2016.
u 10:40
H&M-ov je cilj za vrijeme trajanja kampanje (od 18. do 24. travnja) skupiti 1000 tona odbačenih ili iznošenih odjevnih predmeta od kupaca širom svijeta posredstvom svojih 3600 trgovina
Pogledaj originalni članak

Umjetnica M.I.A. iz Londona glavno je lice H&M-ove inicijative World Recycle Week (Svjetski tjedan recikliranja), a nastupila je u glazbenom spotu kako bi inspirirala kupce da recikliraju svoju staru ili neželjenu odjeću. Sa svojim stilom odijevanja, zanimanjem za održivost i strastvenim zagovaranjem zaštite okoliša, M.I.A. predstavlja pravo utjelovljenje društveno osviještenog kupca.

H&M-ov je cilj za vrijeme trajanja kampanje (od 18. do 24. travnja) skupiti 1000 tona odbačenih ili iznošenih odjevnih predmeta od kupaca širom svijeta posredstvom svojih 3600 trgovina. Ova je inicijativa dio H&M-ove misije da zatvori modni krug recikliranjem odjevnih predmeta od kojih će se stvarati reciklirani tekstil za proizvodnju novih odjevnih predmeta. H&M-ova inicijativa skupljanja odjeće započela je već 2013. godine.

 

Kako bi podigla svijest o potrebi recikliranja, M.I.A. je ekskluzivno za H&M i World Recycle Week kampanju napisala pjesmu „Rewear It“ (Odjeni to ponovno). H&M je usko surađivao s koreografom Aaronom Sillisom kako bi glazbu i tekst ove umjetnice pretvorio u plesne pokrete za spot kampanje.

M.I.A. predstavlja pravo utjelovljenje društveno osviještenog kupca

„Cilj je World Recycle Week kampanje proširiti svijest o važnim problemima vezanima uz okoliš, kao što su problemi s odlagalištima smeća, ali i promovirati ovaj globalni pokret“, izjavila je M.I.A.

Kao rezultat ove suradnje nastao je spot u kojem M.I.A. nastupa zajedno s eklektičnom skupinom utjecajnih i inspirativnih osoba iz cijeloga svijeta. U njemu sudjeluju glazbenici, plesači i komičari, ali i ljudi koji se strastveno zalažu za održivost okoliša i društvenu održivost, a svi oni imaju specifičan osobni stil odijevanja i životni stav.

U spotu se svi zajedno okupljaju kako bi zaplesali i time istaknuli važnost skupljanja i recikliranja odjevnih predmeta.

Riječ je o jednom od najopsežnijih projekata vezanih uz zaštitu okoliša koje je H&M pokrenuo.

Cijela verzija spota za kampanju biti će objavljena 11. travnja 2016. na stranici hm.com. 

Pridružite se H&M-u i glazbenici u ovom globalnom modnom pokretu za zaštitu našeg planeta!

>> Od danas H&M Hrvatska nudi online kupnju

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.