Izjava da se manekenke prostituiraju bila je dovoljna da preokrene svijet. Simona i Ante postali su zvijezde povremene imaginarne sapunice “Ponos Gotovčevih”, ali im to nije bilo dovoljno. Trebao im je svakodnevan i gledan termin. I dobili su ga – Farmu – a oni su dali sve od i sa sebe da ga dobro iskoriste.
Nema više djeteta, majke, poštara, profesorice, političara... koji nije barem čuo za njih. Prihvatili mi to ili ne, oni su tu i ostat će pa ideja o sapunici više i nije tako imaginarna. Zapravo, kad bismo saželi njihov boravak na Farmi, dobili bismo vrlo solidan serijal koji bi sadržavao sve na što smo se naviknuli u sličnim meksičkim produkcijama.
Izvanserijsku ljepoticu za glavnu heroinu (Simona), ružnog i često zlog supruga (Ante), atraktivne konkurentice (Ivana, Tanja, Petra), snažne zavodnike (Dino, Mario), dežurnog agresivca (Gego), mafijaša (Renman)... A da ne spominjemo savršene i uvjerljive eksterijere i interijere, statiste. Sve to pa i još više jer ne glume, a scenarij nemaju.