NAKON 24 GODINE

Poraz Victoria's Secreta? Otkazali reviju usred kontroverzi o nerealnom prikazivanju ženskog tijela

Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
Foto: John Nacion/Press Association/PIXSELL
The 2018 Victoria's Secret Fashion Show - New York
23.11.2019.
u 09:00
Nerealno prikazivanje ženskog tijela, nedostižni ideali ljepote i neraznovrsnost na pisti glavne su zamjerke upućene američkoj modnoj kući
Pogledaj originalni članak

Raskošna anđeoska krila, grudnjaci vrijedni tisuće dolara, svjetski poznate manekenke koje se za reviju pripremaju mjesecima i nastupi najpoznatijih glazbenih zvijezda karakteriziraju nekada najočekivaniju modnu reviju godine, onu donjeg rublja s potpisom brenda Victoria's Secret.

Vijest koju je prije nekoliko mjeseci objavila jedna od anđelica, Shanina Shaik (28), sada je postala službena - ove godine nema Victoria's Secret Showa. Reputacija brenda srozava se polako ali sigurno godinama, još od 2013., a manjak raznovrsnosti na pisti i odbijanje prilagodbe novim vremenima i trendova koštalo je brend ovogodišnje revije koja je bila njihov zaštitni znak.

Nerealno prikazivanje ženskog tijela, nedostižni ideali ljepote i neraznovrsnost na pisti glavne su zamjerke upućene američkoj modnoj kući.

Iz tvrtke L Brands u čijem se vlasništvu Victoria's Secret nalazi kazali su da je ova odluka dijelom donesena kako bi se u međuvremenu poradilo na poruci koju brend šalje i mišljenju javnosti. Menadžer Stuart Burgdoerfer kazao je kako će i dalje nastaviti komunicirati s publikom, ali ne u smislu modne revije kao do sada. - Važno je da se marketing VS-a razvija prema boljem - rekao je za medije.

Početkom ove godine kada se show još planirao održati stigla je potvrda da on više neće biti emitiran na televizijskim programima. Prošlogodišnju reviju pratilo je oko 3,3 milijuna gledatelja, što je najslabija gledanost otkako je show krenuo. Usporedbe radi, ona iz 2001. godine imala je čak 21 milijun gledatelja ispred malih ekrana. 2019. je za brend zaista bila burna, osobito sredinom godine nakon što je kreativni direktor Ed Razek podnio ostavku zbog komentara o plus-size i transrodnim manekenkama. Diljem SAD-a zatvorene su trgovine, a pala je i internetska prodaja.

Otkazivanje VS modne revije ne znači nužno propast ovog brenda, već promjene koje su bile nužne, pa nam ostaje za vidjeti kako su vodeće osobe brenda zamislile budući imidž Victoria's Secreta te je li za promjene prekasno, piše Gloria

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.