Modna kolekcija

Proljetni mornari i raskošna čipka kreatorskog dvojca eNVy room

Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
Foto: arhiva eNVy room
eNVy room, proljetna kolekcija, kampanja Šime Eškinja
02.04.2013.
u 14:27
Iako obiluje retro krojevima, kolekcija je istovremeno jako moderna, a povrh svega izrazito je funkcionalna i pogodna za kombiniranje. Sastoji se od majica, košulja, hlača, pencil suknji i haljina koje prate liniju tijela.
Pogledaj originalni članak

Hrvatski modni znalci već niz godina prepoznaju kreacije  s potpisom eNVy rooma. Kreatorski dvojac - Vjeko Franetović i Nikica Ivančić - oduševili su na nedavno održanom Perwoll Fashion. hr-u kolekcijom u kojoj su pokazali svečane modele, s naglaskon na kod nas izuzetno zapostavljene vjenčanice, a sada je pred nama i njihova najnovija, proljetna kolekcija za koju se na prvi pogled može reći da će oduševiti sve žene željne finih haljina i sofisticiranog urbanog modnog izričaja. 

Uzavrelim bojama potrcatili su svoje \"mornarsko\" proljeće i ljeto  2013. godine, te snimili visoko estetiziranu modnu kampanju,koja je razvijena je pod producentskom palicom hvaljenog Šime Eškinje. Za zaštitno lice odabrana je  Luna Valas, model iz Talia agencije, styling potpisuje Lea Krpan, šminku Sanja Agić, a kosu frizerski salon Teuta.

Ovosezonska kolekcija iz eNVy rooma u punom je smislu uvod u proljeće i ljeto. Vrlo popularne mornarske pruge protežu se kroz ovu izrazito ženstvenu kolekciju koja je nosiva  od jutra do mraka. Iako obiluje retro krojevima, kolekcija je istovremeno jako moderna, a povrh svega izrazito je funkcionalna i pogodna za kombiniranje. Sastoji se od  majica, košulja, hlača, pencil suknji i haljina koje prate liniju tijela. 3D čipka proteže se cijelom kolekcijom i to često u patchwork tehnici. Transparentne suknje, bogato nabirane i punog kruga, izrađene su od lepršavog odjevnog tila, dok su muslini s prugastim printom korišteni za neizostavne duge toalete u žarkim ljetnim bojama naše obale, poput lavande, morsko plave, buganvilla ružičaste i mandarina naračaste.

Šime Eškinja za ovu je eNVy room kampanju koristio veliko podno ogledalo koje je fotografiji omogućilo postizanje efekta dualnosti kroz refleksiju, dok je uz pomoć rasvjete u boji posebno naglašen kolorit eNVy room kolekcije i duh proljeća i ljeta.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.