BIPA FASHION. HR

Prvi smo u ovom dijelu svijeta imali virtualne revije

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Vinko Filipić
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Vinko Filipić
10.10.2016.
u 13:00
Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a, govori o deset godina brenda, zašto se ne smatra poslovnim čovjekom i čiji dizajn voli
Pogledaj originalni članak

Pošlo je 10 godina otkako je Vinko Filipić pokrenuo FASHION.HR pa smo tim povodom s njim porazgovarali o razvoju brenda i BIPA FASHION. HR-u koji je počeo u subotu u tunelu Grič i nastavlja se sutra na Velesajmu. Odmah na početku izdvojio nam je ključne trenutke u ovih 10 godina. 

– Naglasio bih odvažnost da prije 10 godina pokrenemo taj brend u manjim gradovima, krenuli smo u Varaždinu i Zadru i to je tada bilo bitno za decentralizaciju modne scene. Druga prijelomnica je preseljenje projekta u Zagreb 2009., kada smo unatoč recesiji rasli brzinom koja je i nas iznenadila. Bitno je što je naše projekte pratio i ambiciozan portal koji je tada bio avangarda u medijskom prostoru. Svi ti elementi danas FASHION.HR čine najvećom multimedijalnom modnom zajednicom u Hrvatskoj i u regiji – kaže Vinko.

Mnoge su se modne promjene dogodile od pojave FASHION.HR-a, a evo što Vinko izdvaja.

– Vrijeme prije 10 godina bilo je vrijeme “hrvatskog modnog proljeća” u kojem je unatoč lošoj situaciji u modnoj industriji vladao poseban naboj. Recesija je učinila svoje i na tržištu su ostali najjači. S druge strane digitalizacija projekata i sadržaja postala je “must have” i svi koji nisu pratili te trendove nestali su. Ponosni smo što smo u segmentu kojim se bavimo bili pioniri svih tih trendova. Prvi smo pokrenuli portal, društvene mreže, realizirali projekt prve virtualne modne revije u ovom dijelu svijeta. Najnoviji projekt kojim se obraćamo mlađoj populaciji su Fashion.hr stickeri na Viberu koje je u nekoliko dana skinulo više od 50 tisuća korisnika – govori Vinko. Kaže da su mu na svakom tjednu mode najvažnije kolekcije, ali ljestvicu postavlja visoko i u produkcijskim rješenjima jer je to, kaže, neminovan okvir predstavljanja kolekcija.

– Sjetimo li se samo vodenih i vatrenih pista, prekrasnih ambijenata na Trgu kralja Tomislava i na Platou Gradec koje smo u zadnjim sezonama ponudili publici, dolazimo do zaključka da se od nas očekuje više, što ćemo i ove sezone ponuditi – kaže Filipić.

Otkriva da će ovosezonska pista biti najveća dosad na BIPA FASHION.HR-u, a svi koji nemaju pozivnicu revije će pratiti preko Facebook livea na Facebook-kanalu Fashion.hr-a. Zbog modnog svijeta Vinko je napustio novinarstvo, a za sebe voli reći da je više kreativac nego poslovnjak što mu u poslu nije nanijelo štetu. – Kad niste opterećeni brojkama, nego beskompromisno slijedite svoje ideje, dobar je rezultat neizbježan. Novac dolazi na kraju procesa kao posljedica tog rezultata – objašnjava. Njegov ormar nije pun dizajnerske odjeće, ali voli košulje i sakoe Ivice Klarića.

– On je majstor muške mode u Hrvata, a ono malo privatnog vremena što mi ostane provodim uglavnom u šumi sa svojim psima. Njima nije bitno kako izgledam pa dizajnerska odjeća nije nužnost – kaže. O modi na hrvatskim ulicama kaže: – Hrvati vole i prate modu, a ja se posebno radujem kada na ulici primijetim odjeću hrvatskih dizajnera.

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.