SHOPPING OAZA

Raskošni butik Aleksandre Dojčinović za novi početak!

Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
Foto: Maja Kljaić
24.06.2020.
u 22:30
Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji.
Pogledaj originalni članak

S prvim danima ljeta za dozu dobrih vijesti pobrinula se naša najuspješnija dizajnerica s inozemnom karijerom i vlasnica branda Lei Lou, Aleksandra Dojčinović, na koju je lockdown očito djelovao vrlo inspirativno. Naime, dok je dobar dio Hrvatske smišljao što i kako dalje, što zbog potresa, što zbog izolacije, ona je poslovanje mogla nesmetano nastaviti preko svog, već postojećeg, svjetski dizajniranog web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno. Dugogodišnju lokaciju butika u centru Zagreba, nakon što je ista načeta potresom, zamijenila je raskošnim butikom u Strojarskoj 19, gdje je već dugi niz godina Aleksandrin atelje, ali i impresivni proizvodni pogon.

Foto: Maja Kljaić

Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim prilikama.

Sam kolorit prostora je neutralan, prevladavaju sivi i off-white tonovi naglašeni zlatnim detaljima, a velika je pažnja pridana rasvjeti, koja je na taj način pojačala ambijentalnost i profinjenost, naglasila detalje, ali i dodatno produbila ionako komforan interijer, dizajniran tako da stavlja naglasak na ono što se u prostoru nudi - odjeću i modne detalje s Aleksandrinim potpisom.

U butiku, koji će vrlo skoro nesumnjivo postati omiljena shopping oaza, ali i mjesto za druženje i realizaciju brojnih Aleksandrinih poslovnih projekata, budući da je sada na jednom mjestu uspjela objediniti sve segmente svog poslovanja o čemu je, priznaje, oduvijek maštala, svoje će mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.

Foto: Maja Kljaić

„Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima bio jedini moguć“ - priča nam Dojčinović i dodaje kako ljetna kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina.

„Iako imam nekoliko sjajnih modela haljina, moj it komad kolekcije naše su plexy sandale koje želim imati u svim bojama i koje su za mene pravi ljetni ulov. Naglasak sam stavila i na neke poslovne komade, na strukturirane lagane sakoe, ali i haljine i hlače s naglašenim printom, s kojim se volim poigravati već nekoliko sezona. Ne smijem zaboraviti ni upečatljive salonke s kristalnim kopčama, statement nakit koji sam još jednom dizajnirala sa svojim talijanskim partnerima, ali i runway, pletena torbica Quinn, poslovna torba Lauren ili moderna i trendi, remen torbica Lottie“ - izdvojila je Aleksandra koja uz to sve, otkriva nam, paralelno planira još brojne druge projekte ovo ljeto koji, kaže, uključuju promociju Hrvatske, svjetske blogerske zvijezde i modu u jednom i tome se već sada neizmjerno raduje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.

Još iz rubrike Showbiz