KOLUMNA

Davor Bruketa piše za Večernji: Reklame koje su promijenile društvo i podignule tenzije - brendovi više ne mogu pričati u prazno

Foto: MIKHAIL TERESHCHENKO/NEWSCOM
Davor Bruketa piše za Večernji: Reklame koje su promijenile društvo i podignule tenzije - brendovi više ne mogu pričati u prazno
16.05.2022.
u 20:00
Reklame možda ne mijenjaju svijet, ali definitivno su alat koji može posložiti kao inspiracija za promjene. Jednostavno, reklame su odraz društva. Često se govori kako su ponekad dosadne i kako ''igraju na sigurno'', no u posljednjih nekoliko godina svjedoci smo kako reklame postaju odvažne, bave se bitnim i kompleksnim pitanjima i društvenim temama

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.