U Dubrovniku

Renata Sopek u pregovorima za otvaranje prvog juice bara

Foto: PR Foto
renata sopek (1)
Foto: PR Foto
renata sopek (1)
Foto: PR Foto
renata sopek (1)
Foto: PR Foto
renata sopek (1)
26.09.2013.
u 09:00
Prvi hrvatski lanac Juice barova Fruit Land i televizijska voditeljica Renata Sopek dogovaraju suradnju oko otvaranja zajedničkog juice bara u Dubrovniku.
Pogledaj originalni članak

Prvi hrvatski lanac Juice barova Fruit Land i televizijska voditeljica Renata Sopek dogovaraju suradnju oko otvaranja zajedničkog juice bara u Dubrovniku. - Obožavam vježbati, ali bez zdrave i prirodne prehrane nema dobrih rezultata. Već neko vrijeme tražila sam pogodan projekt vezan uz zdravu prehranu, a kod Fruit Landa mi se svidjelo to što su domaća tvrtka koju je pokrenula žena, a rade zdrave napitke i voćne salate bez kompromisa. Budući da nisu prisutni na krajnjem jugu Dalmacije, Dubrovnik nam se čini kao idealna nadogradnja posla s napitcima i salatama od svježeg voća i povrća koji su oduševili domaće i strane turiste. Zato sam odlučila ući u partnerstvo s vlasnicom lanca Laurom Čubrilo, rekla je Renata Sopek.

Fruit Land je prvi hrvatski brend “smoothie” napitaka osnovan prije šest godina, u vlasništvu poduzetnice Laure Čubrilo. Njihovi Juice barovi sada posluju na četiri lokacije u Hrvatskoj, u Bolu, Supetru i na dvije lokacije u Vodicama, a na proljeće 2014. svoja vrata otvaraju i u Zagrebu. Objekt u Dubrovniku bit će šesti u lancu Fruit Landa. - Renata Sopek je veliki promotor zdravog života i vježbanja, za što se i ja zalažem svim srcem. Zato mislim da će naša suradnja biti dodatni poticaj širenju zdravih navika u Hrvatskoj. Uostalom, to je trend i u Hollywoodu, gdje Sarah Jessica Parker, i Gwyneth Paltrow promoviraju ovakav način života, a Salma Hayek je čak postala suvlasnica jednog od juice bar lanaca pod brendom Cooler cleanse”, kaže Laura Čubrilo, vlasnica Fruit Landa. Dodaje da je u pregovorima s više poduzetnika koji žele otvoriti franšizu njezinog uhodanog posla. Trendove prodaje smoothiesa i voćnih salata razmjerna su novost u Hrvatskoj, ali na svjetskoj razini prate ih i veliki fast food lanci poput McDonald\'sa ili Starbucksa koji je čak pokrenuo svoj podbrand \"Evolution Fresh\".

Industrija juice barova nudi razne napitke kao što su smoothiesi, prirodni sokovi, shakeovi i jedna je od najbrže rastućim industrija u području ugostiteljstva u svijetu. Tome svakako doprinosi sve veća osviještenost ljudi o važnosti zdrave prehrane. Globalna industrija prirodnih sokova i smoothie barova do 2015. godine dosegnut će vrijednost od 11 milijardi dolara, prema izvješću Global Industry Analysts. Potražnja je, kako otkriva to istraživanje, padala tijekom svjetske ekonomske krize od 2008. do 2009., ali se sada uspješno oporavlja na krilima potražnje za zdravom i organski uzgojenom hranom.

Svjetska proizvodnja prirodnog soka od voća i povrća do 2015. dostići će 65 milijardi litara godišnje. Prirodni svježi sokovi od voća i povrća imaju rast bolji od ostalih napitaka na tržištu, poput energetskih pića i flaširane vode. Više od 35 posto proizvodnje i prodaje svježih prirodnih sokova otpada na sokove od naradnže. Vodeći svjetski proizvođači sokova od voća i povrća su Cadbury, Tropicana, Odwalla, Del Monte Foods, Minute Maid, Ocean Spray Cranberries, Nestle, Welch Foods and Mott’s. Tržište prirodnih sokova u Europskoj uniji 2010. godine bilo je vrijedno 36 milijardi dolara, a od tada je raslo prosječnom stopom od 2 posto godišnje. Očekuje se da će do 2015. imati vrijednost od 40 milijardi dolara.

>>Sopek: Ronaldo mi nije zanimljiv, moj favorit je Fernando Torres

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.