IVAN LOVREČEK

Serija "Sram" ne docira mladima kako se trebaju ponašati i živjeti. A što ih više gledam, sigurniji sam da je s njima sve u redu

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Serija "Sram" ne docira mladima kako se trebaju ponašati i živjeti. A što ih više gledam, sigurniji sam da je s njima sve u redu
25.10.2024.
u 13:00
Od mladog novinara na nekadašnjem Obiteljskom radiju, preko BBC-a, člana Uprave i glavnog urednika RTL Hrvatska, pa do čelnog čovjeka produkcijske kuće koja ovih dana pred gledatelje u Hrvatskoj iznosi novi format za tinejdžere od kojeg HRT puno očekuje

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 1

Avatar Presvetli
Presvetli
15:05 25.10.2024.

Sudeći po agresivnim reklamama sigurno nekakav gender kupus. To je cilj javnih televizija. Preodgajanje omladine u nesposobnu ni za život ni za odbranu domovine.