Javiii se, javiii se zazivali su navijači s tribina splitske i
zagrebačke arene našeg “odbjeglog” rukometaša Mirzu Džombu, ali Mirza
se nije oglasio.
No zato se s ostalim rukometnim kaubojima odazvao pozivima velikih
kompanija da bude zvijezda njihovih reklama. Sa šarenih plakata diljem
Hrvatske u posljednjih nas mjesec dana tako pozdravljaju Petar
Metličić, Igor Vori i Domagoj Duvnjak sa sladoledom ili energetskim
napitkom u ruci, gledamo ih na malim ekranima kako bez stajanja prolaze
naplatne kućice ili hipnotizirano zure u automobil neke velike autokuće.
Za mjesec dana, kad se rukometna euforija slegne, likovi koji su nas za
ovog prvenstva bombardirali gdje god smo se okrenuli, lagano će pasti u
zaborav i do idućeg velikog natjecanja Ivano Balić, Igor Vori ili
Domagoj Duvnjak zamrznut će svoju karijeru u marketinškim vodama. Zbog
čega velike tvrtke u sportašima vide marketinšku zlatnu koku objasnio
je Ante Bogdanić, direktor marketinške agencije Albatros.
– Ljudi se vole poistovjetiti sa sportašima zato što su pozitivne,
vrijedne i tople osobe te ne lupetaju gluposti.
To ljudima ulijeva povjerenje da je ono što oni prezentiraju i
reklamiraju dobro i provjereno. Svaka velika kompanija očekuje da će
svoje proizvode prodavati bolje zahvaljujući dobru imidžu osobe koju
izabere za to, pa zato odabir sportaša uglavnom jamči uspjeh –
objašnjava Bogdanić.
Ta suradnja, kako kaže Bogdanić, uglavnom traje samo za velikih
natjecanja kao što je trenutačno Svjetsko rukometno prvenstvo, a
poslije toga guraju se sportske zvijezde koje su aktualne u tom
trenutku i tako ta “vožnja” ide u krug.
Novac koji dobivaju za pojavljivanje u reklamama uglavnom je poslovna
tajna, no kako objašnjavaju u Rukometnom savezu, sve reklame u kojima
su naši reprezentativci bili u reprezentativnu dresu ne donose im ni
kune jer je to obveza koju moraju obaviti prema sponzorima, a sve ono
što rade u civilu njihov je privatni angažman.
Od hrvatskih sportaša koji su i nakon prekida karijere ostali
marketinške zvijezde naša je Snježna kraljica Janica Kostelić, koja je
i danas jedno od zaštitnih lica njemačkoga lanca kozmetičkih proizvoda.
Sportaši su zlatne koke za marketinške mahere
FOTO Ukrajinci objavili fotografije 'Orešnika', pogledajte kako izgleda raketa koja uništava sve pred sobom
Rusija je raketu nazvala Orešnik (Lješnjak) i tvrdila da je nemoguće presresti je protuzračnim sustavima. Ukrajina je izjavila da je oružje dostiglo brzinu veću od 13.000 km/h (8.000 mph) na putu prema gradu Dnipru u četvrtak
Desničarski vođa šokirao NATO, ultranacionalist vodi na izborima u Rumunjskoj: 'Ne može se isključiti mogućnost ruskog uplitanja'
Predsjednik u Rumunjskoj ima mandat od pet godina i značajne ovlasti u područjima poput nacionalne sigurnosti, vanjske politike i imenovanja u pravosuđu, u zemlji koja je članica Europske unije i NATO-a
Rotim u četvrtak podnio ostavku i na mjesto dekana
Krešimir Rotim među osumnjičenima je u aferi mikroskopi zbog sumnji u preplaćene medicinske uređaje, zajedno s donedavnim ministrom zdravstva Vilijem Berošem i poduzetnikom Sašom Pozderom.
Što smo naučili iz razvoda poznatog holivudskog para?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima