Ništa nam ne govori božićni blagdani kao omiljena nam zimska poslastica - fritule. Ove male slatke loptice su tradicionalni slatkiš izvorno se počeo pripremati u Dalmaciji, na Kvarneru i u Istri, a posljednjih godina osvojio je i kontinentalnu Hrvatsku. Baš kao i Petar Grašo, popularni glazbenik rođen u Splitu, koji je svojim talentom i stvaralaštvom zavladao domaćom glazbenom scenom, a njegovi koncerti rasprodani su diljem Lijepe naše. Osim što je cijenjeni kantautor, tekstopisac i pjevač, Petar Grašo je i veliki zaljubljenik u kulinarstvo pa je uz bavljenje glazbom preuzeo ulogu promotora Vegete.
„Bez glazbe i začina se može živjeti, ali je život bljutav“, izjavio je Grašo prilikom predstavljanja zajedničkog projekta s Podravkom. Iza našeg prehrambenog i farmaceutskog diva je odlična poslovna godina, tijekom koje su osim suradnje s Petrom Grašom ostvarili još nekoliko zapaženih i vrlo uspješnih marketinških projekata na kojima su sudjelovali vrhunski sportaši i rado viđene domaće zvijezde svih profila. I svi će oni nastupiti u Grašinom spotu za pjesmu Fritule koja je već našla svoje mjesto na listi popularnih božićnih hitova, i kojim će tvrtka obilježiti dobru poslovnu godinu. Nakon velikog nogometnog uspjeha u Rusiji, izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić postao je ambasador za Podravku i u promotivnom spotu Slatka pobjeda u kojem je svoje palačinke obilno namazao Lino Ladom Gold.
Odličan odjek u javnosti imala je i suradnja s našom najboljom atletičarkom Sandrom Perković, ambasadoricom Vegete Natur, nove recepture za čiji je razvoj glavna misao vodilja bila „Po receptu majke prirode“. Sandra je prilikom potpisivanja ugovora o suradnji kazala kako je i sama odrastala uz Podravkine proizvode te istaknula da je povezivanje hrvatskih kompanija i sportaša pomaže u promociji hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete u svijetu. Podravka surađuje s mnogim sportskim zvijezdama, a najvažniji je sponzor Rukometnog kluba Podravka Vegeta pod vodstvom trofejnog trenera Zlatka Saračevića. RK Podravka Vegeta najuspješniji je hrvatski rukometni klub od osnutka hrvatske lige 1992. godine do danas.
Osim izbornika naše nogometne reprezentacije, najuspješnije hrvatske sportašice i atletičarke i najboljeg domaćeg rukometnog kluba, promotorima kvalitete Podravkinih proizvoda pridružila su se još neka poznata lica. Pa je tako kvalitetu ribljih proizvoda Eva prepoznao i poznati chef Ivan Pažanin, veliki obožavatelj mediteranske kuhinje koji uživa u pripremi ribljih specijaliteta i jela od plodova mora, a popularni kuhar koje je svoje kulinarsko umijeće dokazao u brojnim televizijskim kulinarskim emisijama. Talentirani profesionalni hrvatski plesači Marko Mrkić i Helena Janjušević također su dio respektabilnog društva Podravkinih ambasadora, koji još bolje plešu jer svoj dan započinju Lino Nutri Balance obrokom od cjelovitih žitarica, obogaćenih cornflakesom i chia sjemenkama. Spotu božićnog hita Fritula pridružili su se i televizijsko lice i omiljena radijska voditeljica Narodnog radija Tatjana Jurić te izvrstan mladi kazališni i filmski glumac Marko Petrić.
Uspjeh je najljepše proslaviti u dobrom društvu i uz dobru glazbu, a kako se približava kraj godine logično je da se cijela priča poveže s božićnim blagdanima, kada nas sve povezuje ljubav, druženje i zajedništvo. „Priču o uspjehu moguće je ispričati na razne načine, a mi smo se odlučili za najveseliji, u blagdanskom ozračju kroz spot za Grašin božićni hit. Glavne zvijezde su ljudi s kojima smo stvarali najznačajnije promotivne projekte u ovoj godini. Savršeno su se uklopili i zajedno s našim proizvodima dočarali glavnu poruku ove prekrasne Petrove pjesme koja nas podsjeća na ljepotu blagdana i okupljanja s najmilijima za blagdanskim stolom“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke. Spot za pjesmu Fritula svoju je premijeru imao prve adventske nedjelje na Podravkinom YouTube kanalu i Facebook stranici, te na vecernji.hr.
Sadržaj je nastao u suradnji s Podravkom