Srce vas zazebe, ako ga imate, kad u predstavi “Platonov ili Drama bez naslova” slavnog Rusa A. P. Čehova vidite kako redatelj Samo M. Strelec pretvara lik Platonova u “ubojicu žena”, da bi na kraju i sam bio ubijen. On uzima žene kao nešto čega ima napretek pa je svejedno što radi s njima.
Na pozornici DK Gavella Strelec je tu nesnosnu situaciju podvukao scenografijom, nekom vrstom toplica s trulim, od vode hrđavim bazenom u kojemu se kupa, bljuje i doslovno ranjava na staklu razbijenih boca. Strelec je scenu učinio krajnje gnjusnom! Ali to nije pomoglo da “svog” Čehova učini uvjerljivim.
Pomisao da su današnje sapunice bolje od nekih Čehovljevih dijaloga čini se svetogrđem, ali stoji! Izgovorile su je i neke dame u publici nakon predstave, kad se stvarni svijet izmiješao u živoj diskusiji o tome vrijedi li prikazati samo užas, stravu i pakao u kojem su žene poražene kao bića...
Sasvim je sigurno da su žene u publici, a među njima i mnoge poznate zagrebačke gospođe, naposljetku bile sretne što imaju jedna drugu! Jer u turobnoj Čehovljevoj drami one su spremne samo izdati jedna drugu.
Podvučeno je to, dakako, i modnom odjećom koju im je spravila kostimografkinja Marita Ćopo. One koje su glavne u toj okrutnoj igri imaju “redkarpetovsku” odjeću. Predvodi ih Bojana Gregorić Vejzović kao Ana Petrovna.
Ostale su “nevidljive”, sporedne, nevažne – poput Perice Martinović kao Katje. Ali su baš one pobjednice. Imaju svoju sudbinu, ali ne čehovljevsku! Kao ni mnoge jednostavno odjevene žene u publici!