DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI

Zauvijek se mijenja način na koji kupujemo. Coca-Cola i Gucci to su shvatili prije svih, ali nitko nema genijalnu ideju kao Švedska

Foto: BENOIT TESSIER/REUTERS
Zauvijek se mijenja način na koji kupujemo. Coca-Cola i Gucci to su shvatili prije svih, ali nitko nema genijalnu ideju kao Švedska
05.06.2022.
u 16:00
Brend je emocija koja generira potražnju za proizvodima i uslugama. Emocija prema nečem ili nekom ne gradi se (samo) reklamom nego cjelokupnim iskustvom koje taj brand pruža. U to ulazi sve - od etikete na košulji do političkih stavova organizacije koja stoji iza brenda. Najuspješniji brendovi pokušavaju kreirati originalna, emotivna iskustva koja će ih dugoročno povezati s velikim brojem ljudi. Kao što smo ranije pisali, u razvijenim društvima tenisica više nije samo tenisica nego i cijeli, utjecajni subjekt.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.