od 30. 3. do 10. 4.

Tekuća je moda lajtmotiv ovosezonskog HTC Cro A Portera

Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
Foto: HTC Cro A Porter
cap (1)
09.03.2011.
u 17:16
Zahvaljujući novosklopljenoj suradnji s tvrtkom HTC, globalnim dizajnerom pametnih telefona te jednom od najbrže rastućih kompanija u industriji, Cro A Porter dobiva svoj ovosezonski modni dodatak – prefiks HTC.
Pogledaj originalni članak

Kampanja Liquid Fashion kreativni je uvod u modnu priču koju ove sezone priprema Cro A Porter. Najveća imena hrvatske modne scene, vrhunska modna imena iz regije, industrijski i produkt-dizajneri, umjetnici i crtači grafita, concept store & showroom te modne retrospektive samo su neki od dijelova programa koji nas ove sezone očekuju na više od tisuću četvornih metara HTC Cro a Porter prostora smještenog u trgovačkom centru Westgate Shopping City nadomak Zagreba.

Dani od 30. ožujka do 10. travnja rezervirani su za najveći i najperspektivniji modni događaj HTC Cro A Porter koji je uz beogradski tjedan mode postao sinonim za vrhunsku modu i dizajnere iz cijele regije. LukA, Anamarija Asanović, MAK by TEO Perić, Arileo, Fjaba, ELFS, Madame Demode, LINK by Ogi Antunac, Marina Design, Andreja Bistričić, Etna Maar, XD Xenia Design, Tomislav Bahorić, Marina Design, Matija Vuica, Boris Pavlin, Linea Exclusive, Hippy Garden, Cacoon by Tihomir Krznarić, Zigman, Ivan Ledenko, Kitsch modna su imena domaće scene kojima se od ove sezone pridružuje i mlada dizajnerica Jasmina Arnautović.

U isto vrijeme u sklopu HTC Cro A Porter prostora bit će postavljen CAP CONCEPT STORE & FASHION SHOWROOM u kojem će se uz nabrojene dizajnere predstaviti vodeća imena mode, industrijskog, produkt i grafičkog dizajna iz cijele regije.

Ovosezonski događaj, kao i svaki do sada, prati i kreativna kampanja koja ga najavljuje. Ove sezone lajtmotiv kampanje je LIQUID FASHION, nikad dostignuta modna forma! Tekuća silueta  u odijevanju, nestalan oblik, neopisiv komad odjeće ne nosiv u bilo kojoj prilici...

Serija fotografija Mladena Šarića, najtraženijeg domaćeg modnog fotografa pod umjetničkim vodstvom Viktora Drage nastala je u nekoliko dana snimanja, uz litre i litre prolivene boje. Eksplozija boja, neviđene dizajnerske bravure i senzualna Nadja Božić kao zaštitno lice HTC Cro A Portera!

– Ako u Hrvatskoj postoji pandan Kate Moss, onda je to svakako Nadja Božić. Njena nevjerojatna energija transformira puko modno poziranje u jedinstven estetsko glumački doživljaj. Čista umjetnost – objasnio je Viktor Drago.

Od ove sezone Cro A Porter mijenja i svoj službeni naziv. Zahvaljujući novosklopljenoj suradnji s tvrtkom HTC, globalnim dizajnerom pametnih telefona te jednom od najbrže rastućih kompanija u industriji, Cro A Porter dobiva svoj ovosezonski modni dodatak – prefiks HTC!

- Ova suradnja na neki je način logičan slijed izrastao iz 'životnih' filozofija modnog projekta Cro A porter i tvrtke HTC. Naime, stavljajući individualan životni stil ljudi u središte svega što radi, HTC pomiče granice tradicionalnog dizajna mobilnih telefona i oblikuje ih u jedinstvene, elegantne uređaje koji su postali najpoželjniji telefoni današnjice - modni dodatak koji morate imati! A moda, nosiva i korisna, individualna i zanimljiva, u svakodnevnom životu upravo je ono na čemu već godinama aktivno radi tim Cro A Portera – najavio je Viktor Drago.

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika - nevladina, neprofitna i nestranačka strukovna udruga čiji su članovi likovni umjetnici različitih umjetničkih izraza i svih generacija, u suradnji s HTC Cro A Porter timom raspisalo je pozivni natječaj za sudjelovanje u kreativnom eksperimentu ''Blending and intrusion''.

Cilj ove kolaboracije je krajnji rezultat kreativnog eksperimenta odnosno neočekivane ''posljedice'' inducirane aktom oslobađanja umjetnosti od njene klasične prezentacije u galerijskim prostorima, infektiranje prostora u čijoj se kontekstualizaciji umjetnost neočekivano pojavljuje. Intervencijom u tzv. "ne-mjesto" trgovačkog centra želi se promijeniti perspektiva poimanja umjetnosti u svakodnevnom životu. Kolaboracija, miješane tehnike, megakolaž nositelji su eksperimenta. Nema zadane teme, ali zadan je polazišni element – fotografija.

Nakon završene predselekcijske faze odabranih osam autora imati će priliku svoj rad/koncept prenijeti i dodatno razviti unutar 1000 kvadrata roch-bau prostora u sklopu CAP prostora u WESTGATE Shoping City-u.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.