edo maajka

Točno 20 godina nakon prvog albuma ovaj fenomenalan glazbenik i dalje je svemoćan na novom albumu

Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Točno 20 godina nakon prvog albuma ovaj fenomenalan glazbenik i dalje je svemoćan na novom albumu
18.05.2022.
u 14:24
Najveća Edina prednost, pored superiorne glazbene egzekucije i rječitosti u tekstovima, drugačije je tematsko usmjerenje koje profilirane stereotipove zamjenjuje osobnijim autorskim izrazom

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 2

DU
Deleted user
15:05 18.05.2022.

Zanimljivo kako smo prema komšijama sa svih strana otvoreni i dobrohotni sve dajemo ništa ne tražimo, nema veze što će nas čim svrate preko grane temeljito popljuvati!