PROMO

ULTRA Europe 2019 predstavlja novu fashion kolekciju

Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
Foto: Promo
Borboleta
01.07.2019.
u 13:37
Borboleta X ULTRA – uspješna modna suradnja dva svjetska branda
Pogledaj originalni članak

Sunce, ljeto i more! Vrijeme je festivala, a to znači i vrijeme festivalske mode. Pravi fashionisti ne shvaćaju ovo olako, a rezultat njihove kreativnosti i maštovitosti vidjet će se uskoro i na festivalu ULTRA Europe, kad će razigrane i mladenačke modne kombinacije ispuniti stadion Park Mladeži. Za sve ljubitelje mode, stiže najnovija atraktivna kolekcija odjeće te brojnih modnih dodataka s potpisom festivala, a priču o prijateljstvu, glazbi i ljetu, u posebnoj modnoj kampanji snimljenoj nedavno u Zagrebu, ispričali su poznati hrvatski modeli Luna Valas, Paula Puškaš te Drago Pezić. Svaki pravi trendsetter teško da će moći odoljeti i novoj kolekciji Borboleta narukvica, nastaloj u suradnji s ovim festivalskim brandom.

Foto: Promo
Borboleta

Kolekciju ULTRA Europe 2019 čini odjeća namijenjena djevojkama i mladićima, a moći će se kupiti atraktivne majice, hudice, haljine te hlače u kojima će ovogodišnji festivalski styling biti još odvažniji. Tu su i brojni dodaci poput naočala, narukvica, privjesaka i kapa koje će ujedno biti i najbolja uspomena na trenutke provodene na najvećem međunarodnom događanju u Hrvatskoj. Modna kampanja snimljena je na ulicama Zagreba, a poznati modeli stali su pred objektiv Nike Goge. Šminku potpisuje Žana Kožul dok se za frizure pobrinuo frizerski salon Opium.

Osim najnovije modne kolekcije, festival ULTRA Europe može se pohvaliti još jednom uspješnom suradnjom. U suradnji s jedanim od najpoznatijih svjetskih brandova Borboleta, osmišljena je posebna edicija prepoznatljivih narukvica. Riječ je o ručno izrađenom nakitu koje krasi srce s logom festivala, a moći će se kupiti u raznim ljetnim bojama. Priča o Borboleti je priča o prijateljstvu, ljubavi i sreći, a vrijednosti su to koje i ULTRA Europe uspješno širi već sedam godina. Neke od poznatih klijentica i ljubiteljica ovog branda su Kendall Jenner, Paris Hilton, Kate Hudson, Lena Perminova, Camelia Huls i Despina Petrić, a posebna ULTRA kolekcija zasigurno će već ovog ljeta naći brojne poklonike.

Foto: Promo
Borboleta

Posebna edicija narukvica moći će se kupiti na svim službenoj web stranici www.borboleta.co, prodajnim mjestima i dućanima Borboleta kao i na prodajnim mjestima festivala ULTRA Europe. Osim na stadionu Park Mladeži, cijelu ULTRA Europe kolekciju moći će se kupiti i na prodajnom mjestu ULTRA Europe merchedize na Zapadnoj obali od utorka, 9. Srpnja, kao i u kampu u Omišu od 11. do 16. srpnja te na otoku Hvaru.

DESTINATION ULTRA 2019

11. srpnja - RESISTANCE Opening Party / Hemingway Club, Split

12.- 14. srpnja - ULTRA Europe / stadion Park Mladeži, Split

15. sprnja – Regatta Party / 585 Club, Bol, Brač

16. srpnja - ULTRA Beach Hvar / Hotel Amfora Grand Beach Resort, Hvar

16. srpnja - RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Club

17. srpnja - RESISTANCE Vis Closing Party / Fort George, Vis

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr