Uspjeh

Ultra Europe aftermovie 2016. u dva tjedna pogledan gotovo 370.000 puta

Foto: Youtube Screenshot
ultra europe
Foto: Youtube Screenshot
ultra europe
Foto: Youtube Screenshot
ultra europe
17.02.2017.
u 13:41
Ovaj video na najbolji način promovira prirodne ljepote Hrvatske i najavljuje peto izdanje Ultra Europe festivala
Pogledaj originalni članak

Službeni aftermovie četvrtog izdanja ULTRA Europe 2016. u manje od dva tjedna od objave pogledan je gotovo 370.000 puta, a očekuje se da će doseći izuzetno visoku gledanost prethodnih izdanja (2014. –više od 2,6 milijuna, 2015. – više od 2,3 milijuna pregleda).

Video koji traje 11 minuta posvetio je 4.20 minuta isključivo hrvatskim prirodnim ljepotama pa se u kadrovima mogu vidjeti Plitvička jezera, Dubrovnik, Šibenik, Omiš, Galešnik, Rovinj, Primošten i lokacije održavanja Croatia Music Weeka, Split, Hvar, Brač i Vis.

U promociju i izrade videa svake godine se ulaže više od 700.000 kuna, što se višestruko vraća kroz golemi publicitet koji Hrvatska dobiva velikim brojem pregleda.

Već sada postignuti broj pregleda aftermovie 2016. čini jednim od najgledanijih promotivnih videa o Hrvatskoj!

>>ULTRA Europe starta 13. i traje do 19. srpnja s pet događaja na pet lokacija

>>Najveći novogodišnji doček u Areni Zagreb uz Armina van Buurena

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MO
mobitel20
18:05 17.02.2017.

Tzv. hrvatske "ljudskopravaske" udruge kao i filmovi Hribarovih istomisljenika, uniste vise od 50% imidza Hrvatske kao vedre,gostoljubive drzave pune zivota ! Hrvatska jest takva, ali kakva korist kada se te jugonqcionalisticke skupine silno trude proizvesti drugaciju,virtualnu stvatnost. Mnogo novca gubimo zbog "mirkovicevskih" pamfleta...