Službeni aftermovie četvrtog izdanja ULTRA Europe 2016. u manje od dva tjedna od objave pogledan je gotovo 370.000 puta, a očekuje se da će doseći izuzetno visoku gledanost prethodnih izdanja (2014. –više od 2,6 milijuna, 2015. – više od 2,3 milijuna pregleda).
Video koji traje 11 minuta posvetio je 4.20 minuta isključivo hrvatskim prirodnim ljepotama pa se u kadrovima mogu vidjeti Plitvička jezera, Dubrovnik, Šibenik, Omiš, Galešnik, Rovinj, Primošten i lokacije održavanja Croatia Music Weeka, Split, Hvar, Brač i Vis.
U promociju i izrade videa svake godine se ulaže više od 700.000 kuna, što se višestruko vraća kroz golemi publicitet koji Hrvatska dobiva velikim brojem pregleda.
Već sada postignuti broj pregleda aftermovie 2016. čini jednim od najgledanijih promotivnih videa o Hrvatskoj!
>>ULTRA Europe starta 13. i traje do 19. srpnja s pet događaja na pet lokacija
>>Najveći novogodišnji doček u Areni Zagreb uz Armina van Buurena
Tzv. hrvatske "ljudskopravaske" udruge kao i filmovi Hribarovih istomisljenika, uniste vise od 50% imidza Hrvatske kao vedre,gostoljubive drzave pune zivota ! Hrvatska jest takva, ali kakva korist kada se te jugonqcionalisticke skupine silno trude proizvesti drugaciju,virtualnu stvatnost. Mnogo novca gubimo zbog "mirkovicevskih" pamfleta...