Ultra Europe festival

Partijaneri će u Splitu potrošiti više od 50 milijuna kuna

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
11.07.2014., Split - Ultra Europe drugi put na Poljudu. Uzavrela atmosfera na festivalu. Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
12.07.2014., Split - Stadion Poljud, Ultra Europe festival drugi dan, vesela lica partijanera pristiglih sa svih stana svijeta na festival. Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Foto: Ivana Ivanović/PIXSELL
11.07.2014., Split - Posjetitelji Ultra Europe festivala prije vecerasnjeg partyja prosetali centrom grada. Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Foto: Ivana Ivanović/Pixsell
11.07.2014., Split - Na Poljudu je poceo najveci festival elektronske glazbe u jugoistocnoj Europi Ultra Europe. Nastupe 37 izvo?a?¨ca iz 75 zemalja pratit ce 150 tisuca posjetitelja iz 125 zemalja. Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Foto: Zvonimir Barišin
Ultra Europe Festival
Foto: Ivana Ivanović/VLM
Ultra Europe Festival,mladi,zabava,turisti
05.07.2015.
u 10:03
Sve je spremno za 180 tisuća partijanera iz cijelog svijeta koji stižu idući vikend da bi uživali u glazbenom spektaklu
Pogledaj originalni članak

Više od 50 milijuna kuna potrošit će partijaneri sljedeći vikend samo u Splitu zahvaljujući trećem Ultra Europe Music Festivalu koji će se od 10. do 12. srpnja održati na Poljudu, a 15. srpnja zabava se seli na Hvar gdje se na bazenima Amfora Hvar Grand Beach Resorta organizira Ultra Beach Party.

Organizator, Adria MM produkcija, najavljuje da više od 180 tisuća ljubitelja elektroničke glazbe iz cijeloga svijeta stiže na najveći glazbeni festival u Hrvatskoj i susjednim zemljama.

– Vjerujem da će ovogodišnji Ultra Europe biti bolji i veći nego prijašnjih godina. Ulaznice se mogu nabaviti u 143 zemlje i izvrsno se prodaju! – rekao je Joe Bašić u ime organizatora.

Najavljuje spektakl na sedam festivalskih pozornica, od kojih su četiri na poljudskom stadionu, 80 izvođača i 250 sati glazbe u kojoj će uživati partijaneri iz cijelog svijeta. Na Ultri nastupaju najveća svjetska imena elektroničke glazbe: Chemical Brothers, Sebastian Ingrosso, Carl Cox, Afrojack, Martin Garrick, Tiesto, Nicky Romero, Steve Angello, Alesso, Aswell, Armin van Buuren, David Guetta i mnogi drugi pa ne čudi zadovoljtsvo organizatora prodajom ulaznica. Tjedan dana prije početka Ultre prodane su sve ulaznice za ekskluzivni party Ultra Beach na Hvaru, kao i VIP ulaznice za poljudski dio festivala. Ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kuna ostalo je manje od 50, a trodnevnih festivalskih koje se mogu kupiti online manje od 100. Inače, cijene ulaznica su 1203 kune za tri dana partijanja na Poljudu ili po 577 kuna za svaki pojedinačni dan.

Nema više "deranja" gostiju

Split je spreman za doček "ultraša", a ove godine nude im se i pristupačnije cijene smještaja nego što je to bilo prve dvije godine kada su privatni iznajmljivači "derali" partijanere naplaćujuči im po 500 pa čak i 1000 eura za noćenje. Splićani ove godine Ultru dočekuju s 19.000 prijavljenih postelja, za 7000 više nego prije dvije godine, što je dovelo i do pada cijena smještaja koje su vrlo raznolike. Hoteli nude pakete od četiri noćenja za Ultra vikend, s ulaznicom u paketu, od četiri tisuće kuna naviše po osobi, u hostelima takvi paketi stoje 2500 kuna. Međutim, takvi aranžmani već su uglavnom rasprodani, a privatni iznajmljivači nude smještaj u prosjeku za 250 eura po noćenju. Portale su preplavile i informacije o cijeni od 10 eura za noćenje, ali tu ponudu nismo uspjeli pronaći. Ove godine iskusni partijaneri sve više traže smještaj u okolici Splita. Slobodnih kreveta ima od Trogira do Podstrane, a mogu se pronaći po pristupačnim cijenama. To je vjerojatno i jedan od razloga što Splićanima partijaneri u zadnji tren otkazuju rezervacije, što se također događa posljednjih dana.

– Neki i ove godine imaju visoke cijene, ali su ostali kratkih rukava. Grad ne može utjecati na cijene, ali povećana ponuda ipak ih je regulirala – kaže splitski dogradonačelnik Goran Kovačević i ističe da su gradske komunalne službe – Hitna pomoć, policija, bolnice, taksisti, Promet, Sanitarna inspekcija, Zračna luka Split, Čistoća, vatrogasci, službe za spašavanje... – spremne za prihvat na desetke tisuća partijanera.

– Proteklih mjeseci pripremali smo se ozbiljno i temeljito. Analizirali smo dosadašnje festivale, detektirali nedostatke i uveli poboljšanja.Uz ostalo, glavni ulaz na stadion ove godine predviđen je sa sjeverne strane, kako bi se smanjile gužve i pritisak pri ulasku u Poljud – kaže Kovačević i napominje da je najveći nedostatak prošle godine, premalo sanitarnih čvorova, odlučio riješiti organizator. Joe Bašić najavljuje da će na Poljudu biti postavljeno 350 kemijskih WC-a, a Grad će ih na području gradske četvrti Spinut, gdje je bilo najkritičnije, postaviti još tridesetak, što bi, tvrde, trebalo biti dovoljno.

Gradske službe u suradnji s Udrugom taksista pokušat će riješiti i problem taksiranja na crno kojim se do sada tijekom Ultre moglo masno zaraditi. Ove godine 130 taxi-vozila imat će naljepnice Ultre koje će im dati organizator, a oko stadiona bit će organizirana taxi-stajališta.

Tvrtka Promet, koja je lani ostvarila 600.000 kuna prihoda za vrijeme trodnevne Ultre, ove je godine sklopila ugovor s organizatorima pa će tijekom održavanja festivala biti organizirani dolasci i odlasci prema Omišu, gdje su smješteni brojni partijaneri, kao i pojačani odlasci i dolasci do stadiona uoči početka i završetka Ultre kako bi goste prevezli do raznih djelova grada.

Joe Bašić kaže da najviše partijanera dolazi iz Australije, Velike Britanije, Brazila i SAD-a, čemu se splitski turistički radnici raduju jer to nisu naši tradicionalni gosti, odnosno time nam festival elektroničke glazbe otvara nova, daleka tržišta. Bašić je rekao da su prošle godine gosti iz SAD-a, koji su za Hrvatsku čuli jedino kao o mjestu održavanja festivala Ultra Europe, bili silno oduševljeni Hvarom, a još više iznenađeni kada su čuli da Hrvatska ima mnogo više sličnih otoka.

– Ultra Europe je megaspektakl čiji se učinci ne očituju samo po dolasku turista. Postoji jako puno sinergijskih učinaka, prije svega pozicioniranje Hrvatske na tržištu glazbenih festivala na koje dolaze mladi ljudi. Strateški nam je cilj privoljeti ih da i ubuduće dolaze u Hrvatsku – izjavio je ministar turizma Darko Lorencin koji je upravo zbog Ultre prije nekoliko dana bio u Splitu, kako bi se uvjerio da je sve spremno za spektakl. Rekao je da Ministarstvo turizma snažno podržava Ultru i radi na produljenju ugovora sve do 2022. godine. Izvrsna vijest, s obzirom na to da Ultra u svim segmentima pridonosi hrvatskom turističkom gospodarstvu.

>>Stiže 180.000 partijanera, ove godine čekaju ih 'ispuhane' cijene smještaja

>>Poznata su imena koja će rasplesati poklonike festivala Ultra Europe

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

MI
mike67
14:07 08.07.2015.

Pa kaj mi nemamo na kaj pametnije trošiti novac? Umjesto da taj novac uložimo u školovanje mladih, bolnice ili gospodarstvo.

GE
Getgum
10:38 05.07.2015.

Kad dođe ljeto svi pričaju o silnim prihodima od turizma,a kad dođu statistički podaci utjecaj turizma na bdp ravan nuli.