Gotovo nestvarnim podvodnim vizualima Charlie design makar u našoj mašti, nastoji produžiti ljeto.Prozračna bijela odjeća, kupaći kostim, trake, tunika, samo su u funkciji akcentiranja i transparentnosti mora. Lik modela uronjen u kristalno čisto more priziva u svima nama osjećaj nesputanosti i slobode, koja nam je ovih dana potrebnija nego ikad. Androgina figura koja fluidno pluta ili je uronjena u more, ostavlja dojam nepripadnosti vremenu i prostoru. Ona je naprosto tu, da nas podsjeti da, iako je ljetu kraj, more će zauvijek biti tu, sljedećeg i sljedećeg ljeta ...More za Loredanu ima posebno značenje i njena je najznačajnija inspiracija. Kad more dišeš i nosiš u sebi cijelu godinu, bez obzira na to gdje se nalaziš, onda su ovakvi vizuali skoro pa prirodan rezultat. "Posebno se veselim snimanju podvodnih fotografija To već tradicionalno snimamo. Sa Sanjom sam već surađivala na par zanimljivih projekata. Lora za Charlie snima treći put. Prije desetak godina bila je lice Charlijeve kampanje. I za svih nas osnovna je poveznica: Šibenik“, rekla je Loredana Bahorić. I Lori i Sanja i Lora /Loredana/ su iz Šibenika, i samo snimanje je obavljeno u uvalici kraj Šibenika, tako da ova morska priča pod neposrednom prijetnjom jeseni, dobiva dodatno na težini, bilo bi sjajno da svima uljepša duge zimske dane.
Wow! Charlie design najavljuje kraj ljeta pod vodom
Irska više nije obećana zemlja, kući se vratilo 17 tisuća Hrvata
Problemi s prihvaćanjem doseljenika nastaju kada njihov udio u populaciji pređe od 10 do 12%, a Irska ga je prešla
Nijemci šokirani zagrebačkim stadionom: Ovog nema u Njemačkoj. Ovo je nešto sasvim drugačije
"Ne brinem se zbog stadiona, već sam bio ovdje. Stadion i travnjak neće imati veze s našom igrom", rekao je trener njemačke momčadi Nuri Sahin
Svatko tko u Njemačkoj zanemari ovo pravilo, mogao bi platiti kaznu do 30.000 eura
Svi koji imaju tekući račun u inozemstvu oslobođeni su te obveze, a klijenti banke mogu se odreći prijave i ako ugovor o oročenju ne traje duže od 12 mjeseci
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima