Edo Maajka danas u podne premijerno je predstavio video spot za svoju novu pjesmu „Bolje je bolje“.
Interijer popularnog zagrebačkog kluba„Vintage industrial bar“vizualna je kulisa intimne Edine priče. Scenarij za spot, koji je snimljen u jednom danu, napisala je Edina žena, a on govori o trenucima kada se Edina emocionalna stanja iz negativnih mijenjaju u pozitivna. U spotu je sudjelovalo tridesetak statista, Edinih fanova kojima se glazbenik i ovim putem zahvaljuje. Zahvale idu i pokrovitelju spota -Garden Breweryju bez čije pomoći ne bi bila moguća realizacija spota. Režiju potpisujeDario Lonjak, a produkcijuDanijel Handjal.
„Bolje je Bolje“ naslovni je singl s novog albuma„Put u plus“ čije je izdanje od danas objavljeno u digitalnom formatu, a uskoro izlazi i njegovo fizičko izdanje. Novi album je do sada najeklektičnije Edino djelo jer je spoj hip-hopa, rocka, funka, etna..., a singl „Bolje je Bolje“donosi glazbenu suradnju s Jadrankom Ivaniš Yayom iz Jinxa. Pjesma, kao i uostalom cijeli album, intimna je preslika Edinog života u posljednje četiri godine. Kroz sam naziv albuma ‘Put u plus’ Edo Maajka želi naglasiti kako je svaki teški i negativni trenutak ovdje kako bi nas vratio u pozitivno stanje duha, svaki minus put je u plus. Riječ je o potrebi mijenjanja loših mentalnih obrazaca u nove, bolje verzije nas samih:
„Samo mi sami znamo koji su dobri, a koji loši obrasci za nas, trebamo slušati sebe, svoj unutarnji glas i biti iskreni prema sebi i tek tada u toj istini možemo dobro živjeti, sve dok igramo uloge i pokušavamo biti samo ono što društvo od nas očekuje, udaljavamo se od sebe. Ljudi znaju što je za njih dobro, a što je bolje, sve je pitanje volje, samo je problem u tome da smo bezvoljni. “, kaže Edo Maajka.
Istovremeno s izlaskom novogsingla/spota i albuma,Edo Maajka najavio je i koncertnu promociju albuma, koja će se dogoditi 9. studenog u Domu sportova. Ulaznice za koncert već su u prodaji po promotivnoj ‘early bird’ cijeni od 70 kn u sustavu Eventima i na prodajnim mjestima Eventima, Rockmarku, Dirty Old Shopu, Dallas Recordsu i Dallas Music Shopu Rijeka, a prvih100 fanova koji kupe ulaznice osvojit će i potpisani primjerak Edinog novog albuma.