Glumica u usponu odabrana je za predstavljanje grudnjaka Envy, jedne od tri nove linije Calvin Klein rublja, koja je naorčito pogodna za njezine ne prevelike grudi. Druge dvije linije su Perfectly Fit, do polovice grudi, i Seductive Comfort (ta "zavodljiva udobnost" ima veću košaricu i deblje naramenice).
A ako vas i pored zurenja u neosporno atraktivan izgled Zoe Saldana zanima i uobičajeni korporacijski blablabla, evo što je o Zoeinom angažiranju izjavio Bob Mazzoli, glavni kreativac kampanje:
- Jako smo uzbuđeni što je Zoe Saldana novo lice za Calvin Klein Underwear i novi proizvod koji lansiramo, Calvin Klein Envy. Uz Zoe je naša kampanja oživjela, i njezina univerzalna privlačnost omogućit će nam širenje dijaloga s našim potrošačima širom svijeta.
- Calvin Klein je uvije izbacivao prelijepe reklamne kampanje. Za mene je vrlo uzbudljivo što sam se povezala s tako uglednim, globalno prepoznatljivim brendom – rekla je Zoe, koja je čari svojeg novog rublja zvanog zavist nahvalila i u videobroju koji će javnosti biti predočen sredinom kolovoza.