Zoran Šprajc, izvršni producent i voditelj Dnevnika N1 u Hrvatskoj, odlučio je napustiti N1, a RTL Televizija objavila je kako će se Šprajc pridružiti njihovu timu. Podsjećamo, Šprajc je prije točno godinu dana napustio HRT kako bi prešao na novopokrenutu televiziju N1.
U RTL-u kažu da će Šprajc dodatno osnažiti njihov informativni program.
– Sudjelovati u stvaranju jedinstvenog regionalnog news projekta proteklih godinu dana bilo je golemo i iznimno uzbudljivo profesionalno iskustvo jer sam čvrsto uvjeren da smo s N1 televizijom u medijski prostor kablovske televizije donijeli potpuno novu vrijednost i izuzetno sam ponosan što sam bio dio toga uspjeha i pomogao da taj projekt stane na noge i sigurno zakorači u budućnost. No vrijeme je za nove izazove, a N1 mogu pamtiti samo po sjajnim kolegama i našim zajedničkim uspjesima – komentirao je Šprajc.
– Nakon uspjeha koji je postigao RTL Danas vrijeme je da RTL još snažnije pozicionira svoj informativni program. Zoran Šprajc, jedan od najboljih u novinarskom poslu, dolazi u najbolju informativnu redakciju – izjavio je Ivan Lovreček, zamjenik predsjednika Uprave RTL-a. Želeći doznati zašto je nakon tako kratkog vremena napustio N1 i prešao na konkurentski RTL te što će na novom radnom mjestu raditi, pokušali smo doći do Šprajca no on nam je samo kratko u SMS-poruci uzvratio: "Žao mi je, ne mogu još ništa komentirati".
Šprajc je karijeru započeo prije više od 20 godina na radiju, proslavio se kao urednik HTV-ova Dnevnika, a na N1 je prešao u veljači prošle godine. Završio je Fakultet političkih znanosti.
>> Šprajc objasnio zašto je otišao iz HRT-ova Dnevnika
>> Zoran Šprajc odlazi iz Dnevnika: 'Vidimo se neki drugi put'
Ovi lijevi novinari se s takvom lakoćom zapošljavaju i prebacuju iz jednog medija u drugi. Lako je crvenim novinarima u Hrvatskoj kada je 90% naših medija njihovog svjetonazora. Lijepu su okupaciju crveni napravili nad medijima, ali izgleda da većina Hrvata ne šljivi ni 1% njihovu cvenu propagandu, a tako se trude. Pogledajte samo koliko je žuči i jala u medijima nakon pobjede i jučerašnje inauguracije Kolinde. Treba tiskanim medijima nabiti pdv na 25% koliko i mi svi Hrvati plaćamo, a sponzore koji se reklamiraju po crvenim portalima bojkotirati.