Mnoge čitatelje, navikle dugi niz godina da ono što mogu pročitati u papirnatom Večernjaku mogu naći i na internetu, zbunjuje to što više nije tako, pa su zaredali pozivi i pisma: “Zašto više nemate tv rasporeda na internetu?, Zar su vaši zaboravili staviti Ekran na internet?”
Na sreću, nitko nije ništa zaboravio, nego je jednostavno riječ o dva različita medija, pa onda i o dvije uređivačke koncepcije. Istina, u nekim se dijelovima tiskano i internetsko izdanje preklapaju, ali i u tom slučaju urednici online izdanja nastoje sadržaj prilagoditi svojem mediju.
Internet je danas najbrži medij, na njemu možete pročitati priču, vidjeti fotografije ili videozapis i čuti glas prije nego na radiju i televiziji, a kamoli u novinama. Zato je, kako kaže glavni urednik Večernjeg.hr Branimir Kovač, njihov moto “Budi prvi!” te nastoje da svaka vijest svoje prvo pojavljivanje ima baš na Večernjakovu news portalu. K tome, važna je vjerodostojnost pa neprovjerene informacije nikada ne idu van. Portal je, dakle, usmjeren na vijesti i sadrži mnoge koje na papir jednostavno nisu stale ili ne zanimaju tu čitalačku publiku.
Iz tiskanog izdanja ne prenosi se dio tzv. dodatnog sadržaja, objašnjava Kovač, a to su uglavnom prilozi koje klasični Večernjak objavljuje svakoga dana, a nekim danima i više njih. Umjesto toga, stvaramo nove sadržaje prilagođene internetu i specifičnoj publici. Dobar je primjer redizajnirani portal Klik.hr koji je vrlo brzo postao najposjećeniji domaći tzv. showbiz portal.
Specifičnost portala je i mogućnost trenutne interakcije s čitateljima (oni mogu odmah komentirati tekstove), zatim već spomenuti videosadržaji, ali i bogate fotogalerije, koje su zbog manjka prostora u tiskanom izdanju nemoguće, te tematske rubrike vezane za određene događaje (politika, sport...).
Večernjakovo tiskano izdanje ima pak svoj koncept i svoje novinarske zakonitosti koje se stalno prilagođavaju konkurenciji novih, brzih elektroničkih medija. Zato će čitatelj na papiru naći više analitičkih i temeljitije napisanih članaka, više objašnjenja, otkrivanja pozadine nekog događaja, prognoziranja budućih poteza, više riječi i mišljenja stručnjaka.
Čitatelj se neograničeno puta može vratiti tekstu na papiru, može ga arhivirati, proučavati i reagirati na nj. I još jedna, ne nevažna razlika: Večernjak je na internetu besplatan, a na kiosku stoji šest kuna.