REZULTATI IZLAGANJA HRVATSKIH PROIZVODA NA SAJMU 'PREHRAMBENI PROIZVODI EUROPE'

Španjolci najviše vole jesti Franckov snack s okusom pizze i Kraševu Dorinu

19.05.2009.
u 13:08
Pogledaj originalni članak

Prema prvim dojmovima nastupom hrvatskih tvrtki na sajmu „Prehrambeni proizvodi Europe – Gourmet Food“, koji se održao u organizaciji najvećega španjolskog trgovačkog lanca „El Corte Ingles“ u trajanju od 26. veljače di 5. travnja 2009. u Španjolskoj i Portugalu, stanovnicima Pirinejskog poluotoka najviše se među predstavljenim hrvatskim proizvodima svidio Franckov snack s okusom pizze te Kraševa čokolada Jaffa.

Zahvaljujući Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja, na Sajmu su se našli proizvodi osam hrvatskih tvrtki (Jamnica, Kraš, Maraska, Zvečevo, Klara Marić, Gavrilović, Franck i Istravino) od kojih su neki posebno zainteresirali tamošnje potrošače.

Uz Franckove grickalice i Kraševu Dorinu zanimanje Španjolaca nije izostalo niti za Kraševe čokoladne napolitanke, tjesteninu Proljetne ljiljane i šurle sa šparogama te Maraskine sokove od višnje.

Za razliku od prehrambenih namirnica, naša alkoholna pića i vina prošla su nezapaženo na već poprilično zasićenom španjolskom tržištu.

El Corte Ingles je zainteresiran za nastavak poslovne suradnje s tvrtkama čiji su proizvodi dobro prihvaćeni, ali uz spremnost na dugotrajnija zajednička marketinška ulaganja u izabrane proizvode koji bi se prodavali na policama El Corte Inglesa, lanca trgovina, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare koju je upriličila Agencija za promicanje izvoza i ulaganja.

Pogledajte na vecernji.hr