Nogometni klub Bayern prošle je godine, po izračunu jedne stručne konzultantske tvrtke, prestigao Manchester United u poretku najvrednijih nogometnih brendova svijeta.
I nakon ove sezone vrh drži bavarski div, čak je vrijednost brenda povećao. Prošle godine u ovo vrijeme vrijedio je 630 milijuna eura, a sad je vrijednost povećao za još 27 milijuna.
Iako je čak pet engleskih klubova u deset najvrednijih, njihov najvredniji brend - Manchester United - drugu godinu zaredom pada u poretku. Sad ga je prestigao i madridski Real koji je s trećeg skočio na drugo mjesto. Utjeha Unitedu može biti činjenica da mu je brend za gotovo 170 milijuna vredniji od susjeda Manchester Cityja.
U borbi španjolskih velikana, Real je vredniji od Barce za 122 milijuna eura. Real je u zadnjih godinu dana podignuo vrijednost svoga brenda za 113 milijuna eura. Narasla je vrijednost i Barci, ali za samo 37 milijuna eura, te je ostala na četvrtome mjestu, na kojem je bila i 2013.
VRIJEDNOST BRENDA:
Bayern 657 mil. eura
Real 568
Man. United 542
Barcelona 456
Man City 374
Arsenal 370
Chelsea 368
Liverpool 344
Borussia (D) 240
PSG 237
>> Mandžo prije odlaska iz Bayerna ispričao Knjazu kako izgleda život u Njemačkoj
Kakva je ovo glupost,kako se uefin koeficijent, potencijal pretvaraju u eure. To je Ono racunanje di si svako moze navuc vodu na svoj mlin.da su racunali ugodjaj na stadionima englezi bi pobijedili.ah ti clanka