Nakon dosta peripetija Miro Bilan danas je uz pomoć odvjetnika Saše Pavličića dobio arbitražni spor pri HKS-u te je kao slobodni igrač pristupio KK Cedeviti. Time je okončano razdoblje neizvjesnosti za Bilana u sporu s KK Zadrom te već od četvrtka i Kupa Dražena Petrovića može igrati za Cedevitu.
Podsjetnik, Bilan je trenirao s Cedevitom još od početka kolovoza, no nije mogao igrati pripremne utakmice zbog spora sa Zadrom, čije je redove zbog neplaćanja napustio još prije A-1 Lige za prvaka prošle sezone. Miro Bilan rođen je u Šibeniku 21. 7. 1989. i sa 213 cm igra na poziciji centra. Karijeru je počeo u domicilnom KK Šibeniku, a za seniore je zaigrao u sezoni 2006./2007., s tek navršenih 16 godina. Kratko je krajem 2009. i početkom 2010. igrao u grčkom drugoligašu AEP Olimpiada Patron, da bi sezonu 2010./2011. igrao za Zadar, do travnja kada je napustio klub zbog neispunjenih financijskih obveza. U NLB ligi prosječno je ubacivao 6,8 koševa, uz 4,4 skoka, a u FIBA Eurochallengeu u 12 utakmica po 8,7 koševa uz 4,7 skokova. Igrao je u U-18 reprezentaciji Hrvatske na EP 2007. u Madridu, u U-20 vrsti na EP 2008. u Rigi kada je bilježio 11,1 koševa i 8,3 skoka (4. skakač EP-a ) i 2009. na Rodosu u Grčkoj uz 13,7 koševa i sedam skokova.
Ove je godine igrao i za B reprezentaciju Hrvatske. S Cedevitom je potpisao trogodišnji ugovor, čime je u rosteru dugoročno riješeno pitanje jakog domaćeg igrača na centarskoj poziciji.
Bilan potpisao za Cedevitu
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?