Humanitarna kampanja

Brkati Medvjedi za muško zdravlje

Foto: Medveščak
Medveščak brkovi
Foto: Medveščak
Medveščak brkovi
Foto: Medveščak
Medveščak brkovi
29.11.2013.
u 13:19
U kampanji je od strane navijača, koji su za svoje favorite glasovali SMS porukama i izravnim donacijama, prikupljeno 6.000 kuna.
Pogledaj originalni članak

Medveščak je i ove sezone u svom brlogu organizirao humanitarno-edukativnu kampanju "Brkati studeni" s ciljem prevencije raka prostate. U sklopu kampanje održan je natječaj za "Najbolji brk brloga" te su prikupljane novčane donacije za Hrvatsku ligu protiv raka. U kampanji je od strane navijača, koji su za svoje favorite glasovali SMS porukama i izravnim donacijama, prikupljeno 6.000 kuna. No, za još ljepši i uspješniji završetak brkate priče zagrebačkih Medvjedja pobrinuo se Pilos, partner KHL Medveščak, doniravši dodatnih 6.000 kuna za Hrvatsku ligu protiv raka čime je u  kampanji “Brkati Studeni” ukupno prikupljeno 12.000 kuna za borbu u prevenciji raka prostate.

Uz 6.000 kuna novčane donacije, na Medveščakovoj utakmici 28. studenog svim navijačima i navijačicama darovani su Pilos bijeli brkovi što ih je dodatno potaknuo da puno ozbiljnije pristupaju problemu prevencije u ranom otkrivanju raka prostate s kojim se susreće tzv jači spol.

U kampanji Brkati studeni sudjelovala je cijela momčad Medveščaka, a posebni promotori kampanje „Brkati studeni - medvjeđi brk“ bili su igrači Mark Dekanich, Mark Katic, Matt Murley, Saša Martinović i Luke Walker. Naime, oni su zajedno s petero Medveščakovih navijača – Marko Gabud, Vitomir Lucić, Marko Radanović, Bruno Grošić i Jakov Perković podijeljenih u parove zanimljivih naziva – Undercover brothers, Sticks & staches, The Ice stars, Magic bears, The trucker sudjelovali u zanimljivom Medveščakovom The 1st Bearstache Challengeu odnosno u izboru za najljepši BRK brloga. Pobjedu je odnio par  Undercover brothers -  Mark Dekanich i Marko Gabud te im je povodom toga uručena i simbolična nagrada za najuspješnije "uzgajanje" brkova u studenom.

- Vjerujem da smo i ove sezone, zajedno s našim navijačima i Pilosom uspjeli potaknuti mnoge muškarce da više pažnje posvećuju svome zdravlju i o važnosti rane prevencije u sprečavanju raka prostate. Puštanje brkova je najmanje što smo mogli učiniti, a ovo međusobno nadmetanje pozitivno je pridonijelo zanimljivosti ove priče. Hvala svim navijačima što su ponovo pokazali svoju ljudsku vrijednost i osviještenost. Iznimno hvala našem partneru Pilosu što je svojom donacijom cijeloj priči dao još veću dimenziju u borbi protiv ove opake bolesti - izjavio je nakon objave rezultata o visini donacije i proglašanje pobjednika natjecanja vratar Medveščaka Mark Dekanich.

Brkati studeni ili u svjetskim okvirima kampanja Movember provodi se od 2003. Godine a u njoj sudjeluju muškarci diljem svijeta koji tijekom studenog puštaju brkove i time daju svoj doprinos podizanju svijesti o raku prostate, ali i o ostalim "muškim" bolestima, kao što je rak testisa, te o zdravlju muškaraca općenito. Naime, svake 3 minute jednom se muškarcu dijagnosticira karcinom prostate, a svakih 13 minuta od iste zloćudne bolesti jedan muškarac umre. Rak prostate je po učestalosti drugi najčešći zloćudni tumor u Hrvatskoj. Prevencija je itekako važna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.