– Doista ne znam što je tomu razlog, ljudi su očito imali pametnijih stvari nego gledati tenis – reakcija je u čudu Ivana Ljubičića, nakon što je saznao da je prvi dan dvoboja Davisova kupa između Hrvatske i Njemačke tribine dvorane II Doma sportova pohodilo oko 800 gledatelja, unatoč pred televizijskim kamerama upućenom pozivu izbornika Prpića o besplatnom ulazu za sve ljubitelje tenisa.
Više nije besplatno
No, na taj poziv u petak nije bilo većeg odziva, dan je završio s upola manje gledatelja od spomenutog broja.
Najviše je oštećeno onih stotinu naivaca koji su kupili ulaznice za 50 kuna i koji će dobro razmisliti hoće li drugi put kupiti mjesto na tribinama, bez obzira na cijenu.
U vodstvu Hrvatskog teniskog saveza shvatili su pogrešku i odustali od besplatnog ulaza za ljubitelje tenisa.
– Moramo poštovati onih nekoliko stotina koji su pošteno platili ulaznice. Riječ je o iznosu za tri ili četiri kave – rekla nam je jučer izvršna direktorica HTS-a Marina Mihelić, koja uvjerava da su učinili sve kako bi privukli ljude u Dom sportova.
Podijelili su velik broj ulaznica (navodno između 1500 i 2000), no oni koji su ih dobili nisu se pojavili u dvorani. Uz to, HTS je kao suorganizator s Gradom za promociju ovog dvoboja s Nijemcima angažirao poznatu marketinšku agenciju Priredba, zaduženu, među ostalim, i za promociju hokejaša Medveščaka. Rezultat je i dalje poražavajući...
Moralo se igrati u Osijeku
Mnogi uvjeravaju da se ovaj susret nije trebao igrati u Zagrebu, koji je zasićen velikim sportskim priredbama (nedavno se na istom mjestu igrao PBZ Zagreb Indoors, također slabo posjećen), i da je prednost morao dobiti Osijek (ondje bi dvorana sigurno bila puna), iako je njegova financijska ponuda navodno bila stotinjak tisuća kuna "tanja".
Nekad taj iznos ne bi bio prepreka, no današnja situacija nalaže predsjedniku Čačiću i ostalima u HTS-u tržišno ponašanje. Uostalom, zar nisu 2009. sva tri meča u Davisovu kupu igrana u Poreču jer se u blagajnu HTS-a slilo više od milijun i pol kuna?
Davisov kup danas je jedina "zlatna koka" saveza i treba je što bolje unovčiti, bez obzira na jačanje poljuljane popularnosti ovog sporta. Kratkoročno isplativo, no ne i na duge staze. Prazne tribine najgora su reklama za tenis...
Jel to isti onaj Čačić koji bi trebao biti novi podpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva? Lele si ga nama. Ni besplatno nemože nikog privući. Trebali si peći kranjske kobasice ili grah, možda bi onda netko i došao.