CROATIA RALLY

Vodeći u poretku su Turci Bostanci – Vatansever

Foto: Croatia Rally
Vodeći u poretku su Turci Bostanci – Vatansever
03.10.2015.
u 16:30
Njihov sjajno pripremljeni Ford Focus R5 bio je neuhvatjiv za konkurenciju
Pogledaj originalni članak

Iako se nebo iznad Istre otvorilo u noći s petka na subotu, kiša je ipak stala pred jutro pa su posade na 42. Croatia rallyju imale sjajne uvjete za vožnju. Druga etapa rallya s ukupno 8 brzinskih ispita vožena je u unutrašnjosti, oko Motovuna i Buzeta.

Vodeći u poretku europskog rally trofeja, turska posada Bostanci – Vatansever, potvrdila je ulogu prvih favorita. Njihov sjajno pripremljeni Ford Focus R5 bio je neuhvatjiv za konkurenciju i Turčin je već na prvoj etapi, pobjedivši na tri od četiri brzinca sagradio golemu prednost. Drugog dana nije pretjerano riskirao i upisao je još jedan trijumf na brzincu Martinci, te do kraja natjecanja samo održavao prednost.

No, iza njegovih leđa vodila se velika borba između hrvatske posade Šebalj – Klinc i mađarske Hideg – Kerek. I Šebalj i Hideg voze Mitsubishi Evo IX, obojica su upisali po jednu pobjedu na brzincima, a na kraju, brži su ipak bili ...... ( ovo je situacija nakon 8 BI, ostala su još 4 popodne pa ću javiti konačni poredak ). Pobjedom na Croatia rallyu, Bostanci je osvojio i naslov u ERT-u.

Murat Bostanci dolazi iz automobilističke obitelji, otac mu je bio prvak Turske u rallyu, a očekuje da će mu rezultati ove sezone otvoriti i vrata WRC-a. Juraj Šebalj i Toni Klinc nisu uspjeli dostići Branu Kuzmića koji ostaje rekorder s pet pobjeda na Croatia rallyu, ali su trećim mjestom u generalki i pobjedom u domaćoj konkurenciji, osvojili još jedan naslov prvaka Hrvatske. Rally za svjetsko prvenstvo središnja je tema svih razgovora u Poreču protekla dva dana.

Potvrđeni kao sjajni organizatori velikih sportskih natjecanja, turistički djelatnici Istre ozbiljno su krenuli u akciju dovođenja rallya za svjetsko prvenstvo. Ovo, odlično organizirano i provedeno izdanje Croatia rallya, pratli su promatrači FIA-e. Sljedeći korak trebao bi biti upis u kalendar u statusu rallya kandidata za WRC – već to bi sljedeće godine moglo dovesti više od stotinu posada u Istru, a prođe li sljedeći rally sukladno visokim standardima koje postavlja FIA, san o WRC-u mogao bi postati stvarnost za dvije ili tri godine.

>> Bostanci u vodstvu, Šebalj se sprema u napad!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.