Dva velika čuda, tako bi se mogle opisati dvije teške nesreće na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa, u kojima samo velikom srećom nije bilo smrtnih posljedica.
Nije prošao ni prvi sat utrke, a na Circuit de la Sartheu došlo je do teške nesreće u kojoj se Audijev vozač Allan McNish zabio u zid. Udario je u Ferrarijev bolid, zavrtio se, a zatim pogodio u zaštitnu ogradu, da bi se njegov audi R18 TDI doslovce raspao. Gume i dijelovi letjeli su visoko u zrak, a samo srećom nitko nije stradao. McNish se izvukao iz bolida i odšetao, a suci i fotoreporter koji su stajali kraj piste nisu bili ni svjesni da su im iznad glava letjeli smrtonosni projektili.
Samo nagnječenje ramena
– Gledao sam smrti u oči, nakon svega mogu samo reći veliko hvala Audijevim konstruktorima što su napravili tako izdržljiv bolid – rekao je McNish.
Nekoliko sati nakon McNishove, dogodila se još puno teža nesreća, i to opet Audijevu vozaču. Mike Rockenfeller na najbržem je dijelu staze, pri brzini od 300 km/h, udario gotovo izravno u zid. Vozilo s rotirkama i vatrogasci odmah su otišli na stazu, a u boksu su se svi primili za glavu i pomislili na ono najgore... No, onda je iz potpuno neprepoznatljivog bolida izišao Rockenfeller. A samo nekoliko minuta kasnije bolid je eksplodirao.
– Nevjerojatno kakvu je sreću imao. Ima tek nagnječenje ramena – izvijestio je glasnogovornik momčadi.
Oba puta s Ferrarijem
Zanimljivo, u oba slučaja Audijevi su se vozači sudarili s Ferrarijevima.
Inače, utrka 24 sata Le Mansa vozi se od 1923. godine, a obilježilo ju je nekoliko teških nesreća u kojima je poginuo 21 vozač. Najcrnja je bila 1955. godina, kada je poginuo vozač Pierre Levegh i više od 80 gledatelja. Posljednja teška nesreća koja je završila smrću dogodila se u svibnju 1997. kada je život izgubio Francuz Sebastien Enjolras.
Srečković McNish je sam izišao iz automobila, u stravičnom sudaru prošao je bez ikakve ozljede