Lude brojke

Evo koliko će Amerikanci zaraditi tijekom Super Bowla i na što se sve troši!

Foto: Reuters/PIXSELL
Super Bowl
Foto: Reuters/PIXSELL
Super Bowl
01.02.2015.
u 23:12
Prema nekim procjenama, tijekom vikenda će ukupno biti potrošeno 14,3 milijarde dolara, a očekuje se da SAD od ovog događaja zaradi nešto više od pola milijarde polara
Pogledaj originalni članak

Noćas će se održati 49. finale Super Bowla, svjetskog spektakla koji će se ove godine održati u Phoenixu. U finalu će se sastati Seattle Seahawks i New England Patriotsi, a Amerikanci su sve podredili ovom događaju. 

Koliko to za njih znači dovoljno govori činjenica da će samo za majice s oznakama Super Bowla izdvojiti 12 milijardi dolara! Za ulaznicu će prosječno izdvojiti 4833 dolara, a najskuplja ulaznica doseći će cijenu veću od 50 tisuća dolara!

A evo još zanimljivih brojki:

Prema nekim procjenama, tijekom vikenda će ukupno biti potrošeno 14,3 milijarde dolara, a očekuje se da SAD od ovog događaja zaradi nešto više od pola milijarde dolara.

U Phoenixu će tijekom ovogodišnjeg Super Bowla biti potrošeno 359 milijuna dolara.

Super Bowl će biti izravno prenošen u 180 zemalja svijeta.

U 7,5 milijuna domaćinstava već je kupljen novi televizor kako bi se gledao Super Bowl.

Izračunato je da svaki 12 gledatelj sjedi pred TV ekranima i gleda Super Bowl samo da bi vidio reklame.

60 specijalnih letova na dan održavanja finala već je najavljeno na aerodromu u Phoenixu.

110 milijuna Amerikanaca sjedit će pred TV ekranima i gledati finale.

Vjeruje se da oko sedam milijuna Amerikanaca neće doći na posao u ponedjeljak.

Prošle godine Amerikanci su pojeli 22,5 milijuna kilograma čipsa, što bi napunilo 600 velikih teretnih kamiona,a popili su  milijardu i 232 milijuna litara piva, čime se može ispuniti 493 olimpijskih bazena.

Tijekom ovog vikenda širom američkog kontinenta pojest će se 1,4 milijarde hamburgera.

>>Najbolja reklama HTZ-a i hrvatskog turizma u povijesti

>>Reklama tijekom Super Bowla košta 4,5 milijuna dolara, evo najboljih u povijesti!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.