Ferrari je kontaktirao FIA-u u vezi legalnosti sustava ovjesa na Mercedesovom i Red Bullovom bolidu za koje talijanska momčad smatra da su protivna pravilima, piše GP1.
Dvije najbolje momčadi prošle sezone razvile su slične sustave nakon zabrane FRIC sustava 2014. godine koji pomaže bolidu da ‘ne propada’ na kočenju i u zavojima.
Novi sistem koristi treći element u ovjesu ili tzv. povrat koji je smješten iza sklopa u šasiji kako bi kontrolirao vertikalno pomicanje ovjesa te time donio sličnu prednost kao i FRIC sustav.
Ferrarijev glavni dizajner, Simone Resta, je zbog toga pisao FIA-inom Charlieju Whitinigu kako bi provjerili legalnost sustava. Točnije, Resta navodi da su momčadi prekršile članak 3.15 i tehničku direktivu TD/002-11.
Whiting je vrlo brzo odgovorio na pismo koje je proslijedio svim momčadima, a njime je potvrdio da i on sam vjeruje da je takav sustav protivan članku 3.15.
“Prema našem mišljenju, svaki sustav ovjesa, koji ima mogućnost mijenjati ponašanje ovjesa bolida na takav način objašnjen u prvom i drugom paragrafu, je vjerojatno protivan članku 3.15 tehničkog pravilnika formule 1”, naveo je Whiting u pismu.
Time Mercedes i Red Bull imaju dilemu oko daljnjeg korištenja ovog sistema u 2017. ili potpunom odbacivanju istog, a time bi ih to koštalo i u polju performansi.
Whitingovo pismo je naravno tek uputa i nije obvezujuće, ali daje momčadima priliku da protestiraju.