Renaultov glavni tehnički direktor Bob Bell tvrdi da je odjel u Viry-Chatillonu napravio odličan posao s pogonskom jedinicom za ovogodišnje svjetsko prvenstvo formule 1, piše GP1.
Francuski proizvođač je nepripremljen dočekao V6 eru u kojoj se njihov pogonski sklop našao nekoliko koraka iza Mercedesovog, a potom i Ferrarijevog. Međutim, povratak tvorničke momčadi znači veća ulaganja, a to bi u konačnici moglo rezultirati prijeko potrebnim skokom kada je riječ o performansama. Bell tvrdi da su prvi znakovi pozitivni i ohrabrujući:
- Motor u tvorničkoj momčadi je bio odličan. Imali smo jedan problem rano na testiranjima kada smo promijenili turbo, ali to nije bilo veliko iznenađenje za nas i to je bila poznata greška koje neće biti u specifikaciji za prvu utrku. Sve ostalo je bilo odlično, nismo imali one nevolje koje smo prošli u zadnje dvije godine. Viry-Chatillon je napravio odličan posao preko zime kada riječ o voznim karakteristikama motora, on posjeduje stvarne performanse koje se ne pokazuju nužno u brojkama na tablici.
Na pitanje koja su to područja na kojima ne Renault napravio pomak, Bell odgovara:
- Nemam tu slobodu da razgovaram o pojedinostima promjena, ali dovoljno je reći da ih ima puno. Sustav tokena, koji je tu s namjerom da nam pomogne uskladiti performanse i smanjiti troškove, nije nas ograničavao ni na koji način te smo mogli napraviti sve stvari koje smo željeli. Odjel u Viryju je temeljito gledao sve dijelove motora kako bi pronašli dobitke, a pomaci se nalaze na cijelom mnoštvu komponenti sustava, od električnih motora do motora s unutarnjim izgaranjem.
Renolovi motori su bili dobri, više nisu. Današnja Reno četvorka ne bi izdržala ni 50 000 km.