PROMO

Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače u Europi

Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
Foto: Promo
Gorenje #simplyfans pokret
30.01.2018.
u 09:03
Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače cijele regije
Pogledaj originalni članak

Gorenje je bilo ponosni sponzor Europskog rukometnog prvenstva EHF EURO 2018, koje je završilo u nedjelju, 28. siječnja, pobjedom reprezentacije Španjolske. Dodatan doprinos Gorenja ovom specijalnom događaju bila je i posebna promotivna kampanja #simplyfans, kojom se nastojalo izbrisati granice i ujediniti sportske navijače iz cijele jadranske regije. Taj cilj je postignut tako što smo više od 700 rukometnih navijača iz Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, Makedonije, Srbije i Bosne i Hercegovine doveli u Hrvatsku sa specijalnim #simplyfans navijačkim autobusom kako bi uživo pratili utakmice Europskog rukometnog prvenstva EHF EURO 2018.

Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače cijele regije
Kroz #simplyfans pokret, Gorenje je ohrabrilo sve rukometne entuzijaste svih nacionalnosti, kultura, i uvjerenja da navijaju ne samo za svoje timove, nego i za posvećenost, sport i igrače, te da uživaju u rukometnoj igri. Poruka kampanje “Navijajmo zajedno. Navijajmo za rukomet,” je definitivno odjeknula.

#simplyfans ambasador, Ivano Balić, glavna zvijezda na Gorenje štandu u Areni Zagreb
Glavna zvijezda Gorenje promotivnog štanda na finalu u Areni Zagreb je bio Ivano Balić, bivši hrvatski rukometaš, koji je dvaput izabran za najboljeg igrača godine od Međunarodnog rukometnog saveza. Rukometni navijači u Areni su odmah prepoznali hrvatsku rukometnu legendu, željeli su ga upoznati i napraviti zajednički „selfie“. Budući da je njegovo mišljenje još uvijek značajno u rukometnom svijetu, privukao je i dosta medijske pažnje. Ivano vjeruje u važnost sportskog duha, ne samo na terenu nego i na tribinama među navijačima. Uživao je u gledanju finalne utakmice prvenstva iz specijalne Gorenje VIP lože.

EHF EURO 2018 je osnažilo Gorenje brend
Partnerstvo na najvišem nivou Europskog rukometa donijelo je Gorenju još veću prepoznatljivost u regiji i na svim ključnim tržištima. Gorenje je prikazano na svim utakmicama širom svijeta – u 30 zemalja u Europi i 47 zemalja širom svijeta. Budući da su zemlje s najjačim rukometnim timovima ujedno i najvažnija tržišta Gorenja, sponzorstvo EHF EURO 2018 izuzetno će doprinijeti u postizanju ambicioznih rezultata na ovim tržištima. Pored ovog, utakmice su bile i odličan prostor za povezivanje sa strateškim međunarodnim partnerima. Na kraju EHF EURO 2018 iz Gorenja poručuju: »U Gorenju podržavamo profesionalne sportaše i to ćemo nastaviti raditi. Sportska sponzorstva bez dvojbe doprinose prepoznatljivosti robne marke Gorenje na međunarodnim tržištima, a počivaju na dva stupa: sponzorstvo nordijske reprezentacije Slovenije i rukometno sponzorstvo. Sigurni smo da sportaši, zbog svog napornog rada i svoje misije, zaslužuju našu podršku. Nastavit ćemo s proslavama njihovih pobjeda, i biti uz njih i kada gube, jer dijelimo iste vrijednosti i isti sportski duh.«

Pogledajte na vecernji.hr