Nije ih bilo posljednjih mjeseci na sceni, ali Hajdukov marketing je opet tu. Japanke, mlijeko, jogurti, keramičke pločice, vino, donje rublje... Svega ima u ponudi društva koje u godišnji proračun kluba donosi oko 15 milijuna kuna.
Ovaj put predstavljena je "Hajdučka bila", boja tvrtke Samoborka, koja će prodavati unutarnju i fasadnu bijelu, crvenu i bijelu boju s logom Hajduka. Veliko pakiranje od 15 litara i malo od 2 litre, još malo pa bi se u Poljudu mogla osnovati i građevinska tvrtka. Znate onu "ključ u ruke", sve u bijelom... Još te i odjenu usput.
- Na tržištu egzistira preko 500 proizvoda s Hajdukovim brandom. A što se tiče boje očkekujemo da će se u prvoj godini prodati oko milijun litara boje. Kalkulacija je jasna, od litre boje ide kuna Hajduku - rekao je šef Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić.
Na njegove riječi nadovezao se Hajdukov predsjednik Marin Brbić.
- Od ovog ugovora koji se sklapa na dvije godine očekujemo dobre rezultate. Nadam se da će suradnja sa Samoborkom trajati i duže - kazao je Brbić.
Pa ta Samoborka je pred raspadom.