Marketinške aktivnosti

Hajduk predstavio svoje keramičke pločice

Foto: Ozren Maršić
Hajduk, keramičke pločice
Foto: Ozren Maršić
Hajduk, keramičke pločice
Foto: Ozren Maršić
Hajduk, keramičke pločice
02.10.2014.
u 13:30
- Teško nam je pretpostaviti tržišni potencijal s obzirom da nešto slično na tržištu ne postoji - kazao je Hajdukov šef marketinga Aljoša Bašić
Pogledaj originalni članak

Nastavio je Hajduk sa svojim marketinškim aktivnostima što se tiče novih partnera. Znamo da bijeli imaju svoju modnu marku, svoje bezalkoholno piće, svoju rakiju, vino, donje rublje, japanke... A sada evo bijelih i u građevini. Predstavljena je dekorativna keramička pločica u bojama i s logom Hajduka.

- Teško nam je pretpostaviti tržišni potencijal s obzirom da nešto slično na tržištu ne postoji - kazao je Hajdukov šef marketinga Aljoša Bašić na predstavljanju suradnje s tvrtom Keramika Modus.

Cijena pločice u maloprodaji bit će 35 kuna, a Hajduku od toga ide 15 kuna.

>>Zbog Rijeke su se lani mijenjali propisi, a nama sada nisu željeli to učinit

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar petrolio
petrolio
14:18 02.10.2014.

još preostaje samo toaletni papir s grbom hajduka i ponuda će biti zaokružena...ne znam što drugo reći na ovo osim da je tragikomično

NO
nojemalo
21:40 02.10.2014.

odo preurediti kupaonu odmah

Avatar Ron Burgundy
Ron Burgundy
15:27 02.10.2014.

Može nekom biti smiješno, ali tragikomično nije sigurno. Meni je recimo tragikomično da navodno najpopularniji hrvatski klub iz najvećeg grada, Dinamo, od marketinga ne ostvaruje ni 2% svog proračuna. To je tragikomično.