''Situacija u Hajduku, prije svega financijska, je više nego teška jer na površinu izlaze ovrhe, razna potraživanja, ugovori koji su veliki teret kluba a koji su potpisani u nekim ranijim vremenima. Jednostavno je nevjerojatno da je tolika neodgovornost bivših Uprava i Nadzornih odbora. Kako znate iz medija, mi iz Hajdukovog Nadzornog odbora čekamo završetak izvještaja revizije koja je naručena pa ćemo sazvati skupštinu svih dioničara i izvijestiti o realnom stanju kluba. Također, jedna teška novinarska "hajka" se okomila na Hajduk kao da je naš voljeni klub najveći problem ovog, na žalost, financijski i moralno uništenog društva. Ali ostavimo svakom pojedincu njegovu savjest da razmisli prije nego napiše bilo koju riječ o velikom Hajduku.
Nakon, kako to vole reći javnost i političari, “100 dana” novog Nadzornog odbora, mi zajedno s Upravom kluba pokušavamo spasiti što se spasiti da, i pokušavamo stabilizirati klub. Želim još jednom naglasiti da je većina članova NO dobronamjerna i da su bez ikakvih svojih osobnih interesa došli pomoći klubu u ovoj teškoj situaciji.
Kako mi Vi postavljate pitanje kako dalje, tako svakodnevno po nekoliko puta članove NO pitaju kako spasiti klub. Naravno, svima je jasno da će bez novca klub teško naprijed. Svjedoci smo da se od transfera malo prihodovalo i da će se za taj dio novih prihoda morati čekati ljeto.
Moje osobno mišljenje je da ćemo teško dobiti bilo kakav dodatni novac od ozbiljnijih sponzora (jer to sam već rekao više puta: dok klub ne bude stabilan, sponzorski ugovor na godinu ili dvije neće nitko dati, jer svi traže međusobni Poslovni odnos na dulje vrijeme). Ali budimo realni, trenutačno Hajduku treba puno više novca nego što može dobiti od jednog ili dva ozbiljnija sponzorska ugovora, takav novac će biti značajan onog trenutka kada se klub bude mogao financirati iz kompletnog sustava prihodovanja, a sponzori budu samo dodatni “vjetar u leđa” da klub može razmišljati o budućem zdravom poslovanju.
No, isto tako sam siguran da ovaj NO neće do zadnjeg atoma snage dopustiti da se klub uruši, kako bi rekao gospodin Paladino: “Bit ćemo na koljenima, ali ćemo sigurno ugristi nekoga!”
Jedna od ideja o kojoj sam razmišljao vođen idejom kako je to napravio “Naš Hajduk” jest da jednostavno Hajduk izda određeni dio obveznica na recimo pet godina s određenom kamatom koje ćemo svi mi kupovati po određenom iznosu. Po tom modelu, nazovimo ga "obveznicom solidarnosti Hajduku", navijači kupuju nešto za iznos koji će im nakon pet godina biti vraćen, pritom dobivajući godišnju kamatu. Dakle, ne gube novac. Naravno, uvjet ovakvog načina kreditiranja je da klub postane stabilan, smanji radnu zajednicu, odstrani sve koji su do sada naštetili Hajduku, te da u budućnosti posluje pozitivno i nakon tog perioda uredno otkupi sve izdane obveznice.
Ovo je jedan model gdje će isključivo navijači spasiti klub, koji su, priznali mi to ili ne, Kodeksom i “Našim Hajdukom” jedini trgnuli da spase klub. Je li to kasno učinjeno, vrijeme će pokazati. Ali bez nas navijača koji moramo svi stati na jednu stranu ovakav model neće uspjeti.
Jedna čista računica; 100 tisuća obveznica po 200 kn daje 20 milijuna kuna što klubu daje podlogu za buduće pozitivno poslovanje.
Uz sve ovo, u budućnosti se mora transparentno voditi klub, kako sadašnji NO i Uprava tako i ljudi koji će doći iza nas, a ja sam siguran da će se “Naš Hajduk” i ostali navijači pobrinuti da to tako i bude. Nakon uništavanja kluba u zadnjih 15-ak godina vrijeme je da se klub vodi na pošten način! Vjerujemo da još uvijek nije kasno…''
Hrabar: ''Obveznicom'' solidarnosti spasili bismo Hajduk
Europljanima ozbiljno poručuju: Budite spremni, napunite zalihe pića, lijekova, radio na baterije...
"Nemamo jasan plan o tome što će EU učiniti u slučaju oružane agresije na državu članicu", stoji u izvješću
Srpska pjevačica za dlaku izbjegla tragediju u Novom Sadu: 'Ne mogu objasniti zašto sam se vratila'
Jutros sam ustala s mišljenjem da ne mogu preživjeti još jednu gužvu petkom u autu u Beogradu i krenula sam prema istoj željezničkoj stanici na kojoj se dogodila ova tragedija, baš u vrijeme kad se sve odigralo. Ne mogu vam reći zašto sam odustala i ipak krenula autom. Danas je ovo mogao biti bilo tko od nas. Velika tuga, napisala je.
Inženjer građevine objasnio kako je došlo do tragedije u Novom Sadu: 'Zbog ovog se diže panika'
Kako smo ranije pisali, željeznički kolodvor u Novom Sadu izgrađen je 1964. godine, a rekonstrukcija je počela u listopadu 2021. godine, da bi zgrada bila svečano otvorena u jeku predizborne kampanje u ožujku 2022. i potom ponovno zatvorena zbog nastavka radova
Bez dijeta i odricanja: Uz ovu vrstu prehrane masti se same tope, a uz to boostate zdravlje
Uradi sam projekt za koji vam je potrebno manje od 30 minuta i materijal koji već imate kod kuće
Ma neće biti problema za hajduk , evo im je iz zatvora izašlo hajdučko srce Pralija , sad će oni za trenutak to riješiti !!!!