Priopćenje Cibone

Iz Cibone poručili: Nismo zaslužili ovakav tretman

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Iz Cibone poručili: Nismo zaslužili ovakav tretman
24.03.2010.
u 13:18
Iz košarkaškog kluba Cibona odlučili su se očitovati o svim napisima koji su u proteklih nekoliko dana objavljeni u medijima. Priopćenje prenosimo u cijelosti.
Pogledaj originalni članak

Poštovani,
Potaknuti velikim brojem napisa u medijima i brojinim intevjuima i izjavama vezanim uz potencijalnu suradnju između košarkaškog kluba Cibona i Atlantic grupe, koji su se pojavili u jučerašnjim i današnjim izdanjima, a jednostavno ih je nemoguće podjedinačno demantirati, želimo Vam podastrijeti nekoliko činjenica vezanih uz sva zbivanja proteklog tjedna.

Apsolutno je neprihvatljivo na ovaj način, preko medijia, iznositi nepotpune informacije i subjektivne ocjene, bez konkretnih činjenica i kompletnog sagledavanja situacije.

Košarkaški klub Cibona ničim nije zaslužio takav tretman, i ukoliko postoji dobra volja za konstruktivnu pomoć klubu, dobrodošla je, no nećemo dopustiti da se s, još uvijek, velikim imenom pojedinci odnose na takav način.

Ne postoji opstrukcija navedenih pregovora od strane managementa i zaposlenika kluba, niti je ikada postojala, odnosno Atlantic gupa u startu je prihvaćena kao jedna od opcija za trenutni popravak financijske situacije u klubu i potencijalnu dogoročnu suradnju.

Nakon što je menadžment kluba, nakon 2 mjeseca pregovora, uključen u proces, potencijalnim partnerima dostavljeni su bilanca poslovanja, financijski plan, popis sudskih sporova, popis nekretnina u vlasništvu Cibone, popis upravljačkih tijela kluba te popis dugovanja prema igračima u sezonama 2008./09. i 2009./10. Također, obvezali smo se dostaviti nalaz revizije, koja, suprotno informacijama koje se ponavljaju iz dana u dan, još nije završena.

Uza sve navedeno, u ponedjeljak, 22. ožujka 2010., poslan je i dopis napravljen na temelju zaključaka sa sastanka Izvršnog odbora održanog 17. ožujka 2010. u 12.30 te je trebao poslužiti kao platforma za nastavak razgovora.

Sa sadržajem dopisa, prije slanja, bili su upoznati predsjednik i svi članovi Izvršnog odbora.

Budući da se pojavilo zaista previše nagađanja oko navedenog dokumenta,
dopis prema Atlantic grupi dostavljamo Vam u prilogu u cijelosti. Uz brojne druge netočne činjenice, pojavila se i informacija da je čelnicima Atlantica onemogućen ulazak u dvoranu, što također želimo najoštrije demantirati.

Članovi uprave Atlantica, kao naši sponzori, imaju godišnje ulaznice za VIP ložu i s njima su dobrodošli na svaku utakmicu košarkaškog kluba Cibona. Uz godišnje ulaznice, tu je i ukupno 60 ulaznica za utakmicu koje su dostavljene na temelju sponzorskih ugovora s Cibonom, NLB ligom te reciprociteta među
klubovima.

Budući da kontrolu ulaska ne rade djelatnici Cibone, nego zaštitarska tvrtka, prema našim informacijama na službeni ulaz onemogućen je ulaz skupini ljudi koji su imali “obične” ulaznice za utakmicu, odnosno zaštitarska služba reagirala je kako bi reagirala i u svakoj drugoj sličnoj situaciji.

Ovakve dezinformacije su maliciozne i bez ikakvog razloga dolijevaju ulje na
vatru, odnosno stvaraju probleme tamo gdje ih nema.

Nadam se da ćete pronaći prostor za objavu kompletnog dopisa i priloženog dokumenta budući da se u današnjim izdanjima nije štedio prostor kako bi svatko iznio “svoju istinu”.

S poštovanjem, Andro Knego,
direktor KK Cibona'

U nastavku je pismo koje je Cibona poslala Atlantic grupi:

ATLANTIC GRUPA, Zagreb, g. Tedeschi i g. Veber
PREDMET: Prijedlog platforme za suradnju između KK Cibona i Atlantic grupe

Poštovani g. Tedeschi i Veber,
Slijedom razgovora koji međusobno vodimo i iskazani interes vaše firme da se uključi u
rješavanje novonastale krizne situacije u Klubu, kao startnu poziciju za dovršenje započetih pregovora želimo Vam ponuditi slijedeće:

1. Za temeljit i precizan dogovor bitno je definirati u kojoj ulozi želite ući u Klub, a naša
ponuda odnosi se na poziciju generalnog sponzora. To je veoma važno znati radi podataka koje tražite i njihove selekcije i doziranosti. Ono što je činjenično stanje vezano uz dugovanja kluba, a potkrijepljeno je dostavljenim dokumentima, je slijedeće.

Ukupni dug, zaključno s 31.12.2009. godine iznosi 55.035.297,50 kn i može se
raščlaniti na nekoliko bitnih segmenata:
a)24.154.185,00 dug po bilanci za 2009. g.
b)21.500.000,00 kredit ZABA sa kamatom
c)9.384.112,50 sudski sporovi (bez kamate)

2. Vrijednost imovine košarkaškog kluba Cibona pod hipotekom, prema procjeni Zagrebačke banke iznosi 49.835.500,00 kn, te još 700 m2 poslovnog prostora koji nisu
pod hipotekom, što je oko 9-10.000.000,00 kn. Sve navedeno je dovoljno za potpuno
eliminiranje duga iz prošlosti, odnosno, kako ste u nekoliko navrata naglašavali “polazak od nule”. Bitno je naglasiti da kompletan dug ne dospijeva odmah, već postupno, kako će završavati sudski procesi i kada se postignu nagodbe s ostalim vjerovnicima, odnosno sa Zagrebačkom bankom oko načina otplate kredita. To znači da će se i imovina prodavati postupno i to počevši od zainteresiranih najmoprimaca koji žele otkupiti prostore u kojima su trenutno u posjedu.

3. U ovoj situaciji Klub traži financijsku pomoć koja bi mu omogućila podmirivanje
dospjelog duga prema igračima za ovu sezonu, a zatim zajednički projekt koji bi omogućio daljnji opstanak i djelatnost. Vaš ulazak u klub sa iznosom o kojem se do sada razgovaralo (15 do 20 milijuna kuna godišnje) donio bi stabilnost i mogućnost dugoročnog ulaganja u projekte, odnosno u konačnici i zaradu od prodaje igrača i dodatnog marketinga. Zauzvrat, nudimo vam sudjelovanje u odlučivanju u Upravnom i Izvršnom odboru kluba, uključujući i mjesto predsjednika Upravnog odbora, Izvršnog odbora i skupštine kluba, čime biste dobili mogućnost nadzora nad investicijom, odnosno mogućnost upravljanja uloženim sredstvima.

4. Jasno je da uloga generalnog sponzora donosi sufiks Ciboninom imenu (Cibona
Atlantic) kao marketinški dodatak, ali i sve ostale, gotovo neograničene, beneficije korištenja branda, reklamnog prostora, korištenja igrača u promotivne svrhe i svih ostalih pogodnosti predviđenih marketing ponudom .

U posljednjih nekoliko godina, zbog nedostatka ulaganja u marketing i promociju, dio
mogućnosti je ostao neiskorišten, no u zaistam velikom broju utakmica na najvišoj razini
i televizijskih prijenosa, otvara se ogroman prostor za co-branding i podizanje vrijednosti
oba branda kroz zajedničke akcije.

S poštovanjem,
U Zagrebu, 19.ožujka 2010.g.
Direktor Kluba, Andro Knego

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.