Cristiano Ronaldo uspio je srušiti vrijednost dionica Coca-Cole za četiri milijarde američkih dolara, samo zato jer je poručio da treba piti vodu tijekom konferencije za medije, uz uklanjanje bočica ispred sebe. Samo, Portugalac je zaradio podosta novca zahvaljujući toj kompaniji...
U počecima karijere, dok je stvarao brend, nije odbijao ponude i reklamirao je sve koji su ponudili značajniji novac. Među njima je bila Coca-Cola. U više navrata ju je kroz prvo desetljeće ovog stoljeća reklamirao.
Konkretnije, prije Svjetskog prvenstva 2006. i zaradio je oko pola milijuna dolara. Posljednja koja se može pronaći datira iz 2008. i nije poznato je li dio ugovora iz spomenute 2006. ili je dobio novi angažman, a samim time i novac.
Reklamirao je Ronaldo i KFC, kao i brojna druga pića. Trenutno među sponzorima ima Herbalife, ali to mu donosi 12,5 milijuna dolara.
Na desetke milijuna dolara zaradio je i od drugih sponzora čiji se proizvodi ne mogu nazvati baš najzdravijima. Među njima je bilo i pivo...
Naravno, njegovi potezi iz prošlosti ne mogu negirati pozitivnu akciju iz sadašnjosti. I kao mladić je pio sokove, što su potvrdili njegovi suigrači iz Manchester Uniteda. Promijenio se, kao što se svi mijenjaju u određenim segmentima.
No podosta je licemjerno kad on kao multimilijunaš sad drži prodike, a na sponzoru koji kritizira zaradio je milijune i pomogao si doći do onoga što ima danas.
Zato, teško je reći bi li odbio Coca-Colu da ne zarađuje koliko zarađuje. Ili da dobije ponudu koja bi nadmašila sve što zarađuje u ovom trenutku...
Pozitivno u cijeloj priči jest što se otvorila rasprava. Naime, iako je nogomet aktivnost koja pozitivno utječe na zdrav život, oko njega su sponzori koji nemaju tako pozitivan utjecaj na zdravlje i život - fast food restorani, gazirana pića, razni brendovi piva, grickalice, kladionice... I nerijetko su zaštitna lica upravo nogometaši.
Coca Cola nije izgubila vrijednost zbog CR nego zbog reklame u kojoj porucuje "budite manje bijeli". Time su se dodvorili doduse trenutnoj vladi USA i teroristickim organizacijama blm i antifa ali su izgubili vecinu potrosaca. Bas kao i Nike npr