TKO JE NAJBOLJI?

Kakvi iznosi: Za 30 sekundi u eteru plaćali 7,7 milijuna dolara

Foto: Screenshot
E*Trade
05.02.2018.
u 09:24
Ove sezone pravo na prijenos Super Bowla imala je televizijska kuća NBC
Pogledaj originalni članak

Super Bowl jedan je od najgledanijih događaja na svijetu, pa ne čudi da se mnoge tvrtke bore da njihova reklama za vrijeme tog spektakla ugleda svijetlo dana.

Ove sezone prava na prijenos imala je televizijska kuća NBC, a procjenjuje se kako su oglašivači plaćali čak 7,7 milijuna dolara za 30-sekundi reklame.

Ovo su neke od reklama za koje su tvrtke ove godine potrošile milijunske iznose kako bi bile prikazane za vrijeme Super Bowla.

Amazon

Avocados From Mexico

Bud Light

Budweiser

Coca-Cola

Doritos i Mountain Dew

E*Trade

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.