Godine lošeg poslovanja uz geslo "lakše je kupiti nego stvoriti igrača" dovele su do pucanja triju potpornja. Cibona, Zadar i Split su pred nokautom. U sva tri slučaja lokalna politika se baš nije iskazala. Štoviše, njezini protagonisti doveli su Cibonu na rub propasti, a za Split su bili i još jesu potpuno nezainteresirani.
Košarci se prije 10 godina dogodila regionalna, "jugonostalgična", liga. Ona je dobra za one koji su u njoj igrali, ali i loša za one koji nisu, za Šibenik, Rijeku, Osijek... Tzv. jadranska liga udaljila je manje klubove od TV-ekrana, a time i od sponzora.
Sada svi moraju krenuti od početka, okrenuti se stvaranju i u ovom nepravednom svijetu živjeti od prodaje igrača, poput FMP-a i Partizana. Drugog izlaza nema. Nažalost, i ta ideja je u startu u rukama sveprisutne politike.
Autor ovog teksta okrenuo je sve naglavačke! Za loše stanje u hrvatskoj klupskoj kožarci na kraju prozvao \"jugonostalgičnu\" jadransku ligu, za koju kaža da jeste bila dobra za klubove koji su u njoj učestvovali ali loša za one koji nisu jer nisu dolazili na TV, i tako su gubili sponzore. Autor, međutim, ne kaže koliko bi spnzori bili zainteresovani da sponzorišu neki KK Osijek zbog toga što će ovaj igrati prvenstvenu utakmicu protiv KK Ogulina, i sve će to pratiti preko televizijskih ekrana neznatan broj gledalaca. Nemamo li dovoljno iskustva sa fudbalskim nacionalnim ligama gde su u prvoj nacionalnoj ligi klubovi koji nekad, u Jugoslaviji, nisu mogli da se održe ni u 3. ligi, i gde je nivo fudbala srozan na ona koji je karakterističan za Albaniju?