Šef Lotusa Gerard Lopez napao je “staromodno” vodstvo Formule 1 i okrivio ih za loš marketing sporta, piše GP1.
Lotus je u drugoj polovici 2014. bio najglasniji u protivljenju neravnomjernoj distribuciji prihoda momčadima te je uz Force Indiju i Sauber prijetio bojkotom VN Sjedinjenih Država nakon pada Marussije i Caterhama. Televizijska gledanost pada već godinama, a čak se i momčadi poput McLarena muče s pronalaženjem naslovnog sponzora. Iako je Formula 1 tijekom posljednjih nekoliko mjeseci poduzela prve korake prema društvenim mrežama, Lopez želi vidjeti kako se sport otvara mlađoj publici, što bi učinilo sport privlačnijim sponzorima. Za francuski časopis AutoHebdo je izjavio:
- Televizijska gledanost Formule 1 strmo pada iako je predstava na stazi iznimna, iako može bolje. Sport se mora otvoriti mlađoj publici, odnosno uključiti ih, ne samo kroz TV nego i preko Interneta i društvenih mreža. Štoviše, Formula 1 nema pravi odjel za marketing, što znači da postoji značajan netaknut potencijal za komercijalne prilike. Prema stručnjacima s kojima se često sastajem i koji ulažu u druge sportove, Formula 1 ostaje jedina aktivnost koja nudi globalnu platformu i koja može privući svjetske tvrtke. I opet postoji nekakva blokada - kazao je Lopez i dodao:
Zašto takvi potencijalni sponzori nikad ne skoče kad ih ne plaše količine novca koje se traže u Formuli 1? Što ih zadržava? Je li to zbog staromodnog vodstva i organizacije sporta? Iako se svake godine oko 900 milijuna dolara vraća momčadima, sustav nastavlja davati previše bogatima i premalo siromašnima. Razlika stalno raste, što kvari cjelovitu sliku Formule 1. Stoga potencijalni sponzori pokazuju oprez kad dolazi do ulaganja u sport. Sve to bi se moglo vrlo lako riješiti, no, nažalost, ni jedna druga momčad ne dijeli ni ovakvu viziju, ni isti dnevni red.”
>>Ne vidim razlog zašto konkurencija ne može napraviti motor koji je dobar poput našeg