Prednja strana plavoga dresa uskoro bi trebala dobiti "ime i prezime", a posljednja tvrtka koja se reklamirala na tom prostoru bila je Ina, a prije nje Croatia osiguranje. I za taj su atraktivni prostor plaćali po milijun eura godišnje! Ali, tada Dinamo nije igrao u Ligi prvaka, danas će cijena biti nešto drukčija...
Doznali smo da se u utrku za plavim prsima uključio i Konzum, koji je, inače, godinama odbijao poslovnu suradnju s maksimirskim klubom! No, Dinamov plasman u Ligu prvaka nagnao je i Ivicu Todorića na promjenu stava. Mijenjaju se, eto, vremena i stavovi, ali i cijene... Inače, pomalo čudi pasivnost Zagrebačke banke, koja je u vlasništvu talijanske bankovne korporacije "Unicredit", jednoga od najvećih sponzora Lige prvaka! Možda će i iz Italije ovih dana stići vlasnikov "mig" namjesniku u Hrvatskoj, Franji Lukoviću...
A Zoran Mamić nam je rekao:
– Da smo u skupini dobili neki njemački klub, Bayern, Leverkusen ili Dortmund, već danas bismo imali jednu njemačku tvrtku za glavnog sponzora, ime te tvrtke bilo bi na prsima igrača! Zato sam "navijao" da dobijemo Nijemce. No, ždrijeb je htio drukčije, pa ćemo poslovnu suradnju s tom tvrtkom odgoditi za neka druga vremena – kaže Mamić.
A direktor Damir Vrbanović osvrnuo se na ulaznice za Ligu prvaka, naglasivši kako nema besplatnog ulaza za LP!
– Uefa je i prije ždrijeba donijela odluku da nema besplatnih ulaznica za utakmice Lige prvaka. Stoga ljubazno molimo sve udruge, saveze, organizacije i sve one koji su dosad dobivali besplatne ulaznice, da ne šalju nikakve zahtjeve, jer besplatnih ulaznica jednostavno nema! Takav je standard Lige prvaka, u ovom natjecanju ne postoji besplatna ulaznica – rekao je Vrbanović.
Haha mamica samo zanima lova j***s dinamo i rezultat cuj vec imao njemackog sponzora i zato htjeo njemacki klub hahaha