PRIZNANJE

Medveščak – hrvatski klub s najboljim sportskim brandom!

Foto: Promo
Medveščak
Foto: Promo
Medveščak
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Medveščak
22.11.2013.
u 12:29
- Biti proglašen i nagrađen sportskim brandom godine u društvu najvećih iz zemlje i regije, iznimna je čast i veliko priznanje svemu što smo zajedno s našim navijačima i partnerima gradili posljednje četiri godine - rekao je Ranko Vučinić.
Pogledaj originalni članak

Na SPORTO konferenciji, koja se 21. i 22. studenog održava u slovenskom Portorožu, dodijeljene su nagrade za SPORTO Brands of the Year 2013. U kategoriji ''klub s najboljim sportskim brandom'' na području Hrvatske prvu nagradu osvojio je KHL Medveščak Zagreb koji od ove sezone igra u Kontinentalnoj hokejskoj ligi.
 
- Biti proglašen i nagrađen sportskim brandom godine u društvu najvećih iz zemlje i regije, iznimna je čast i veliko priznanje svemu što smo zajedno s našim navijačima i partnerima gradili posljednje četiri godine. Kada znate da se nagrada dodijeljuje po mišljenju javnosti i kako su kriteriji između ostaloga bili i prepoznatljivost, posebnost, odnosi i komunikacija s navijačima, uspjeh i zadovoljstvo s postignutim rezultatima, sigurno je kako se naš trud isplatio i kako smo dokazali da je sport postao više od sporta. Ova nagrada dokaz je sveg truda, profesionalnosti i svih znanja koja smo uložili u ovaj klub stvorivši ga najboljim - izjavio je Ranko Vučinić, direktor odnosa s javnošću Medveščaka prigodom preuzimanja nagrade u slovenskom Portorožu.
 
Uz Medveščak, iz Hrvatske su još u toj kategoriji bili nominirani GNK Dinamo Zagreb, HNK Hajduk Split, NK Rijeka, RK CO Zagreb i VK Jug CO, a osim najtrofejnijeg hrvatskog kluba u hokeju na ledu, prvu nagradu u kategoriji ''hrvatska sportašica i sportaš s najboljim sportskim brandom'' osvojili su atletičarka Sandra Perković i nogometaš Mario Mandžukić.
 
Kriteriji koje su klubovi i sportaši morali zadovoljiti da bi mogli sudjelovati u izboru SPORTO Brands of the Year 2013 bili su: kreativnost i inovativnost projekta, marketinški uspjeh, mogućnost za daljnji razvoj i cjelokupni dojam (vrijednost i složenost) projekta.
 
Natjecanje SPORTO Brands of the Year proteklih šest godina dodjeljivala se samo slovenskim klubovima i sportašima, a nagrada se zvala SPORTO Znamka leta. Od ove godine je u suradnji s Institutom za istraživanje tržišta Mediana natjecanje prošireno na područje Hrvatske i Srbije, a birali su se najprepoznatljiviji, najpopularniji i marketinški uspješni sportaši i sportašice te sportski klubovi na temelju ispitivanja javnog mijenja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.