Na SPORTO konferenciji, koja se 21. i 22. studenog održava u slovenskom Portorožu, dodijeljene su nagrade za SPORTO Brands of the Year 2013. U kategoriji ''klub s najboljim sportskim brandom'' na području Hrvatske prvu nagradu osvojio je KHL Medveščak Zagreb koji od ove sezone igra u Kontinentalnoj hokejskoj ligi.
- Biti proglašen i nagrađen sportskim brandom godine u društvu najvećih iz zemlje i regije, iznimna je čast i veliko priznanje svemu što smo zajedno s našim navijačima i partnerima gradili posljednje četiri godine. Kada znate da se nagrada dodijeljuje po mišljenju javnosti i kako su kriteriji između ostaloga bili i prepoznatljivost, posebnost, odnosi i komunikacija s navijačima, uspjeh i zadovoljstvo s postignutim rezultatima, sigurno je kako se naš trud isplatio i kako smo dokazali da je sport postao više od sporta. Ova nagrada dokaz je sveg truda, profesionalnosti i svih znanja koja smo uložili u ovaj klub stvorivši ga najboljim - izjavio je Ranko Vučinić, direktor odnosa s javnošću Medveščaka prigodom preuzimanja nagrade u slovenskom Portorožu.
Uz Medveščak, iz Hrvatske su još u toj kategoriji bili nominirani GNK Dinamo Zagreb, HNK Hajduk Split, NK Rijeka, RK CO Zagreb i VK Jug CO, a osim najtrofejnijeg hrvatskog kluba u hokeju na ledu, prvu nagradu u kategoriji ''hrvatska sportašica i sportaš s najboljim sportskim brandom'' osvojili su atletičarka Sandra Perković i nogometaš Mario Mandžukić.
Kriteriji koje su klubovi i sportaši morali zadovoljiti da bi mogli sudjelovati u izboru SPORTO Brands of the Year 2013 bili su: kreativnost i inovativnost projekta, marketinški uspjeh, mogućnost za daljnji razvoj i cjelokupni dojam (vrijednost i složenost) projekta.
Natjecanje SPORTO Brands of the Year proteklih šest godina dodjeljivala se samo slovenskim klubovima i sportašima, a nagrada se zvala SPORTO Znamka leta. Od ove godine je u suradnji s Institutom za istraživanje tržišta Mediana natjecanje prošireno na područje Hrvatske i Srbije, a birali su se najprepoznatljiviji, najpopularniji i marketinški uspješni sportaši i sportašice te sportski klubovi na temelju ispitivanja javnog mijenja.
Medveščak – hrvatski klub s najboljim sportskim brandom!
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'