SENZACIONALNIO, ALI ISTINITO

Naš Ćorić ispred velikana Beckhama, Nadala, Federera, Serene...

Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
Naš Ćorić ispred velikana Beckhama, Nadala, Federera, Serene...
23.05.2015.
u 08:27
Mladost, sadašnji sponzorski ugovori, karizma, potencijal su kriteriji.
Pogledaj originalni članak

Borna Ćorić ispred Rogera Federera, Rafaela Nadala, Andyja Murraya, Davida Beckhama, Zlatana Ibrahimovića... Senzacionalno, ali istinito. Naime, jedna američka agencija koja već pet godina izbacuje popis od 50 marketinški najpotentnijih sportaša svijeta među 50-oricu uvrstila je i našeg mladog tenisača.

Smjestila ga je na 43. mjesto liste, a zanimljivo, ove godine iz najboljih 50 ispali su teniski velikani Roger Federer, Rafael Nadal, Serena Williams, ali i svojedobno najskuplji nogometaš svijeta David Beckham. Kriterij za ulazak na listu su sadašnji sponzorski ugovori, ali i karizma, potencijal, mladost...

Na 1. mjestu Bouchard

Prema popisu SportsPro Medie, marketinški najveći potencijal među sportašima je kanadska tenisačica Eugenie Bouchard. Ta 21-godišnja ljepotica svoju privlačnost sponzorima (Nike, Coca-Cola) može dugovati 5. mjestu na ATP ljestvici, ali i ljepoti.

Na drugom mjestu je Neymar, igrač Barcelone koji već ima milijunske ugovore s Nikeom, Panasonicom, Volkswagenom, a novi sponzori čekaju u redu... Treći je američki golfer Jordan Spieth kojeg smatraju novim Tigerom Woodsom.

Na petom je mjestu Lewis Hamilton, koji je s 30 milijuna eura godišnjom plaćom u Mercedesu najbolje plaćeni britanski sportaš u povijesti. Iako, tih 30 milijuna eura sitnica je u usporedbi s Amerikancem Floydom Mayweatherom, koji je taj novac zaradio u prvih sedam minuta 36-minutnog meča protiv Mannyja Pacquiaoa.

Na prestižnoj listi društvo Borni Ćoriću radi i Usain Bolt (10. mjesto). Zanimljivo, Bolt i Ćorić dijele istog sponzora, luksuznu marku satova Hublot.

Ćorić je maneken Hublota, ali i Nikea, Yonexa (proizvođač opreme za tenis, golf, badminton) i sokova Juicy.

No, kako je počeo napredovati na ATP listi, Ćorić će uskoro imati još mnogo velikih sponzora. Borna je, za razliku od nekih drugih hrvatskih sportaša, shvatio važnost menadžera i koliko mu oni mogu naći sponzora, pa je u velikoj agenciji Starwingsport, koja vodi brigu i o tenisačima Stanislasu Wawrinki i Gaelu Monfilsu.

Đoković na 13. mjestu

Zanimljivo, među TOP 50 marketinški najpotentnijih sportaša samo je šestero tenisač(ic)a. Uz našeg Bornu i Bouchard, tu su još i Japanac Nishikori (8.), Bugarin Dimitrov (13.), Srbin Đoković (14.) te Dankinja Wozniacki (30.) Jednako sportaša kao i tenis u TOP 50 ima nogomet (6), a potom sa po pet slijede motosport i golf. Košarkaša su četiri među TOP 50, a atletičara samo dvoje.

>>Borna Ćorić propustio 11 break-lopti i ostao bez prvog finala u karijeri!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

TA
tarzan
08:51 23.05.2015.

Koji ste vi glupani šta čovika bez pokrića dižete u nebesa ni sami niste svjesni da ćete ga tako samo dodatno upropastiti

Avatar nathanael.opet
nathanael.opet
09:48 23.05.2015.

neće valjda biti da je mlada kanađanka 5. na ATP!!! listi... osim ako preko noći nije promijenila spol... bit će ipak da je na WTA listi

TH
thebureque
10:52 23.05.2015.

Croati i njihovi hvalospevi,tresla se gora rodio se miš.